1. БГ
  2. по света
  3. Тонус

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Ричард Брансън срещу Барак Обама
Ричард Брансън срещу Барак Обама

Популярно

спортно Тонус

Как да ядем, когато тренираме
За да има резултат от тренировките, трябва и хранителен режим

  • Какво да НE правим през зимата
    Snyag zatrupal gradinska peyka

    Сняг, затрупал градинска пейка

    Не прекъсвайте спортните занимания, не се затваряйте с дни у дома и не прекалявайте с горещите душове и обилната храна, съветват от Nie-Jenite.bg

    Зимата не е най-любимият сезон. Но понякога в опитите си да се справим с нея, правим грешки. Ето какво не е добре да допускаме, за да сме по-здрави, според съветите на Nie-Jenite.bg.

    Не прекъсвайте спортните занимания

    Както споменахме, краткият ден и студът ни правят по-мързеливи. Желанието за тренировки лесно се изпарява и предпочитаме да се затворим у дома пред телевизора с чаша топла напитка. Проблемът обаче е, че в тези месеци хапваме повече и се застояваме на едно място, което не е полезно. Освен това липсата на движение намалява тонуса ни и в крайна сметка се чувстваме по-уморени, лениви и без настроение.

    Виж още: ... прочети още


  • Кои са петте най-важни храни
    Chasha kafe

    Чаша кафе

    Със сигурност списъкът има разновидности, но ето няколко идеи какво е добре да включим непременно в менюто си

    Каквото и да си говорим за режим и диети, хората ежедневно затормозяват своя организъм с начина си нa живот и хранене. Това дава отражение върху външния вид, здравето и тонуса. Задават се празници и мнозина са склонни да прекаляват с храната, което затормозява функциите на черния дроб и други важни органи.

    Все пак обаче има някои храни, които помагат за възстановяване на нормалния и здравословен ритъм на живот, напомнят от foodpanda и изброяват:

    1. Чесън

    Чесънът спомага за активизирането на важни ензими, които допринасят за изчистването на токсините. Освен това има антиоксидантно действие и противогъбични свойства. ... прочети още

  • | 1 Коментар
    Калцият - колко е важен за тялото ни?
    Kalmatriks

    Калматрикс

    Недостигът на калций може да има сериозни последствия. Можем да го компенсираме с допълнителен прием на добавки като "Калматрикс"

    Редица изследвания сочат, че всекидневният допълнителен прием на определени минерали и витамини може да повиши здравината на костите и вероятно да намали риска от остеопороза.

    Ортопеди травматорози препоръчват да си набавяме калций, магнезий, цинк и витамини не само с превантивна цел, но и ако имаме дегенеративни или възпалителни ставни заболявания.

    Всъщност калцият ни е жизненонеобходим. Той съставлява 1,5% от общата телесна маса, като 99% от него е концентриран в скелета (кости, зъби) и 1% - в кръвния серум, мускулите, околоклетъчните течности. В костите калцият взаимодейства с друг важен елемент - ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK