1. Финанси
  2. маркетинг и реклама
  3. компании
  4. работа
  5. медии
  6. Мениджмънт

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Защо силните брандове печелят повече?
Защо силните брандове печелят повече?

Популярно

БГ и свят общество

Най-бедни у нас са хората в Сливен
Празен портфейл

  • Защо силните брандове печелят повече?
     uspeshniyat brand ot naydzhal holis

    "Успешният бранд" от Найджъл Холис

    Откъс от книгата на Найджъл Холис "Успешният бранд"

    Съвременният пазар прелива от стоки, които не възпитават лоялност у потребителите - а именно постоянният потребителски интерес е ключът към дългосрочния успех, убеден е дългогодишният експерт по маркетинг Найджъл Холис.

    Според него потребителите са готови да платят по-високи цени за даден бранд не само заради по-добро качество и външен вид, но и заради репутацията.

    Виж още: Идва краят на старите брандове

    Същевременно обаче твърде много брандове разчитат на отминала слава, а маркетолозите насочват цялото си внимание към изпълнението на конкретните планови задачи, вместо към създаването на смислено ... прочети още


  • "Фейсбук" мина 2 млрд. потребители
    Mark zukarbarg

    Марк Зукърбърг

    Компанията започва да предава мачове на живо, а също така и да продуцира собствено развлекателно съдържание

    Ръководителят и съосновател на "Фейсбук" Марк Зукърбърг обяви, че социалната мрежа вече е достигнала прага от 2 млрд. потребители, предадоха агенциите. 

    По данни на ООН към 2015 г. населението на планетата е 7,3 млрд. "Светът е малко по-светъл сега", написа от профила си в мрежата самият й основател. Прагът от 1 милиард потребители бе прехвърлен през октомври 2012 г.

    Създаден през 2004 година, "Фейсбук" се превърна в интернет гигант и разрастването му не отслабва, най-вече благодарение на рекламата, която е основна част от приходите му. Чистата му печалба скочи с над 75% до 3 ... прочети още


  • Какво е всъщност финансовото състояние на НДК?
    Natsionalniyat dvorets na kulturata v sofiya

    Националният дворец на културата в София

    Финансовата загуба на НДК от 2014 г. насам е 9,5 млн. лева, разкрива досегашният му принципал министър Лиляна Павлова пред в. "24 часа". Прокуратурата също излезе с официално съобщение по казуса

    При положение че през последните две години държавата налива милиони левове в НДК, само за първите пет месеца на тази година счетоводната загуба на дружеството е близо 3,5 млн. лева, а от 2014 г. досега достига 9 млн. лева. Това разкрива пред в. "24 часа" министърът по организиране на българското председателство на ЕС Лиляна Павлова часове след като премиерът Бойко Борисов реши да върне Мирослав Боршош на директорския пост и да й отнеме правомощията върху конгресния център.
    В началото на месеца кабинетът отпусна още 28 млн. лева на НДК заради подготовката на председателството ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK