1. Финанси
  2. маркетинг и реклама
  3. компании
  4. работа
  5. медии
  6. Мениджмънт

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Пиар специалисти се обявиха срещу онлайн троловете по изборите
Пиар специалисти се обявиха срещу онлайн троловете по изборите

Популярно

Бизнес маркетинг и реклама

Webit.Festival Европа 2017
Покана за Webit 2017

  • Пиар специалисти се обявиха срещу онлайн троловете по изборите
    Internet trolovete ne sa simpatichni kato animatsionnite trolcheta

    Интернет троловете не са симпатични като анимационните тролчета

    Професионалистите призовават всички политически партии да заявят ясно, че няма да ползват интернет тролове в своите предизборни кампании

    Пиар специалисти се обявиха срещу платените тролове в интернет. Специалисти от пет български професионални организации в сферата на комуникациите приеха декларация, с която се противопоставят на използването на платени или провокирани коментатори в интернет. 

    Повод за това е предстоящият старт на предизборната кампания, период, в който обичайно тази практика се активизира.

    Организациите, приели декларацията, са Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО), Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА), Дружество на ПР специалистите към СБЖ, ... прочети още


  • Кайли срещу Кайли
    Kayli sreshtu kayli edno na nula za minoug

    Кайли срещу Кайли. Едно на нула за Миноуг

    Американското патентно бюро не позволи на Кайли Дженър да използва първото си име като търговска марка поради енергичен протест от страна на Кайли Миноуг

    Младите хора, независимо дали са милениали или не, имат склонността да си мислят, че всичко започва от тях.

    Това поне показват домогванията на малката Кайли Дженър да получи право на търговска марка върху името Кайли.

    Опит, който срещна енергичната съпротива на Кайли Миноуг.

    Дженър още през април 2015 внесла молба до щатското патентно бюро първото й име да бъде запазена търговска марка.

    Оттам й отговорили, че няма проблем да използва името и фамилията си като търговска марка, но що се отнася до употребата само на личното име - молбата се натъкнала на отпор от страна на Кайли Миноуг.

    Според адвокатите на певицата подобно решение ще ... прочети още


  • Колко е важно (на практика) да ни харесват
    Kostyum i vratovrazka

    Костюм и вратовръзка

    Основното правило, когато представяме нова идея на непредубедена публика - да не ни мразят от самото начало

    Един от най-важните уроци в комуникацията е, че не всички, които вярват в твоите идеи и се изказват в полза на твоите идеали и цели, реално помагат на каузата. Понякога дори, положението е по-лошо - има хора, които директно дискредитират с изявления и действия каузата, която се предполага, че трябва да защитавате. 

    Всяка идея, кауза и възвишен стремеж се бори за едно основно нещо - да бъде възприета от възможно най-много хора. Само така тя става достатъчно силна, за да може да се превърне в реалност и да постиге целите си. Големият брой поддръжници оказва натиск или в сферата на комерсиалното ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK