1. Финанси
  2. маркетинг и реклама
  3. компании
  4. работа
  5. медии
  6. Мениджмънт

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Реклама за мондиала в Русия, снимана в НДК
Реклама за мондиала в Русия, снимана в НДК

Популярно

видео

Клиповете, които всички споделят
Бойко Кръстанов и Лорина Камбурова като лица на България

  • "Фейсбук" няма да е същият след скандала с "Кеймбридж аналитика"
    Nay populyarnata sotsialna mrezha v sveta

    Най-популярната социална мрежа в света

    В Силиконовата долина прогнозират още неприятности за социалната мрежа след разкритията за изтекли данни на 50 млн. потребители чрез приложение, продало информацията на агенция за политическа реклама

    "Фейсбук" вече никога няма да бъде същият, а шефовете му сринаха репутацията си, прогнозират в Силиконовата долина след мегаскандала с изтичането на информация за повече от 50 млн. потребители.

    В основата му стоят разкритията на американския в. "Ню Йорк таймс" и британския "Обзървър" от 17 март, че консултанти на настоящия американски президент Доналд Тръмп са злоупотребили с личните данни на 50 млн. потребители.

    След няколкодневно мълчание основателят на "Фейсбук" Марк Закърбърг призна, че социалната ... прочети още

  • | 1 Коментар
    Българският "Кекс" стана световноизвестен (видео)
    Da pogovorim za keks

    Да поговорим за "Кекс"

    След като беше имитиран от Константин в "Като две капки вода", дебютният хит на Папи Ханс (артистичен псевдоним на рекламиста Константин Трендафилов) намери място в лайфстайл списанието на The Economist

    "Тази песен е висш пилотаж в съвременната тенденция. За мен тя е свързана и с политиката, и със състоянието на българина в момента. Много нюанси има в нея и те са отразени по най-добрия начин... Всичко в тази песен е висш пилотаж в модата на музиката. Тотален хит, който младите разбират, а и хората на моите години харесват. Мисля си, че преди 20-25 години това не би било така, всяко нещо с времето си."

    Така се изказва за "Кекс" основателят на звукозаписната компания "Пайнер" инж. Митко Димитров в интервю, което дава пред в. "24 ... прочети още


  • Българските фирми със собствен уебсайт са 51%
    Optichni kabeli za internet

    Оптични кабели за интернет

    Всяко трето предприятие у нас използва социалните мрежи за популяризиране на дейността си

    Почти всяко трето българско предприятие ползва социалните мрежи за популяризиране на дейността си, показват данни от анализ на Евростат за 2017 г.

    По този показател страната ни се нарежда до държави като Чехия, Словакия и Румъния, но е далеч от "отличници" като Малта и Дания, обобщава БНР.

    Статистиката показва, че през изминалата година 47% от европейските предприятия, или близо половината, са ползвали поне един вид социални медии (социални мрежи, блогове, Уикипедия, сайтове за споделяне на мултимедийно съдържание като YouTube, Flickr, SlideShare), като средно 84% от тях, без ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност