1. Финанси
  2. маркетинг и реклама
  3. компании
  4. работа
  5. медии
  6. Мениджмънт

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Европол издирва престъпници чрез туристите
Европол издирва престъпници чрез туристите

Популярно

Бизнес маркетинг и реклама

Защо силните брандове печелят повече?
"Успешният бранд" от Найджъл Холис

  • Европол издирва престъпници чрез туристите
    Kartichkata na evropol do ivaylo mitev

    Картичката на Европол до Ивайло Митев

    Пощенски картички, изпратени до най-издирваните лица от държавите на Стария континент, апелират към бдителност в популярните ваканционни дестинации

    Ваканционните дестинации са се утвърдили като място за укриване на избягали от наказателно преследване престъпници, напомнят от Европол - и точно в сезона на отпуските започват нова издирвателна кампания под формата на пощенски картички от всяка отделна държава членка на европейската полицейска служба.

    Посланията са адресирани до конкретни лица, чиито точни адреси са неизвестни. Призивът е към всички останали, които са в заслужен летен отпуск - защото най-издирваните в Европа престъпници може би са избрали същото място за почивка...

    Вашата информация може да има решаващо значение за ... прочети още


  • Ръководим ЕС под мотото "Съединението прави силата"
    Poslaniyata na balgarskoto predsedatelstvo na es

    Посланията на Българското председателство на ЕС

    Според фокусните групи чужденците днес биха се впечатлили от талантливите български деца, качествената интернет връзка, нематериалното културно наследство и етническата толерантност, уникалната природа и натуралната храна

    През януари беше представена емблемата на българското европредседателство, съдържаща кирилицата, шевицата и националния трикольор. Сега, в началото на август, станаха известни и официалните цветове, които заедно с логото ще украсят НДК, Летище София, булевардите и правителствените сгради - синьо и жълто.

    За мото на шестте ни месеца начело на ЕС е избран девизът от фасадата на Народното събрание: "Съединението прави силата". На английски той е преведен като United We Stand Strong.

    Според кабинета слоганът е еднакво актуален, релевантен и валиден не само за Европа, но и за ... прочети още


  • 5 заблуди за маркетинга чрез лидери на мнение
    Sotsialni mrezhi

    Социални мрежи

    Как можем да се възползваме от лидерите на мнение, когато искаме да достигнем до ключова за нас аудитория

    Няма как да не сте чували за лидерите на мнение и маркетинга чрез тях. Може да сте ги срещали и като "инфлуенсъри" от английския глагол  influence - влияя. Това са обикновени хора, чието послание обаче достига до широка аудитория - блогъри, влогъри, популярни профили в социалните мрежи и т.н. 

    Това са хората, до които се допитвате или които следите, когато ви потрябва съвет по дадена тема, по която те говорят. 

    Идеята да рекламираш чрез друг човек, който да те препоръчва на приятели, познати и последователи, до голяма степен е нещо екзотично за тукашните ширини. ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK