1. Финанси
  2. маркетинг и реклама
  3. компании
  4. работа
  5. медии
  6. Мениджмънт

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Рекламният ас Оливиеро Тоскани се завърна при "Бенетон"
Рекламният ас Оливиеро Тоскани се завърна при "Бенетон"

Популярно

БГ и свят ЕС

Ръководим ЕС под мотото "Съединението прави силата"
Посланията на Българското председателство на ЕС

  • Рекламният ас Оливиеро Тоскани се завърна при "Бенетон"
    Novata kampaniya na oliviero toskani za beneton

    Новата кампания на Оливиеро Тоскани за "Бенетон"

    Авторът на някои от най-скандалните кампании на италианската модна къща снима ученици от различни националности по темата "интеграция"

    Бъдещето зависи от това как и до каква степен ще използваме своята интелигентност, за да се интегрираме с останалите и да преодоляваме страха, коментира Оливиеро Тоскани в новата си кампания за "Бенетон", посветена на интеграцията.

    Автор на някои от най-скандалните реклами за италианската модна къща - и главен редактор на списанието им Colors, - той прекратява сътрудничеството си с тях през 2000 г. Тогава е уволнен заради фотосесия с 26 осъдени на смърт затворници под мотото "Да гледаш смъртта в лицето", предизвикала ответна реакция от близките на ... прочети още


  • 19 ноември - световният ден на тоалетната
    Mat deyman za water org

    Мат Деймън за Water.org

    Повече хора по света разполагат със смартфони, отколкото с тоалетна

    Мат Деймън се включи в тазгодишния Световен ден на тоалетната 19 ноември, като позира с капак за тоалетна чиния на шията. Актьорът, когото гледаме на Киномания в "Субурбикон" / "Райско кътче в ада" на Джордж Клуни, е съосновател на Water.org и лице на актуалната им дарителска кампания.

    От инициативата напомнят, че повече хора по света разполагат със смартфони, отколкото с тоалетна. Повечето от нас не познават хора, които живеят без тоалетна, но в действителност 2,3 млрд. хора по света търсят всеки ден часове наред безопасно място, където да отидат по нужда, напомня Деймън.

      ... прочети още


  • Новите интернет навици на българите
    Izsledvaneto connected consumer study

    Изследването Connected Consumer Study

    41% от потребителите у нас използват смартфон наравно с лаптоп и стационарен компютър за достъп онлайн, показва тазгодишното глобално проучване на "Гугъл" Connected Consumer Study

    Какви онлайн услуги използват българите, колко често и чрез какви устройства - това показват резултатите от глобално проучване, осъществено от KANTAR TNS по поръчка на "Гугъл". Connected Consumer Study изследва особеностите в поведението на родните интернет потребители, сравнени с нагласите в общо 63 държави.

    У нас то е проведено в периода 1 април-30 юни под формата на дълбочинно интервю с извадка 1000 души на възраст над 16 години.

    Данните показват, че 70% от българите използват често интернет за лични цели - при 82% в световен мащаб.

    Най-активните потребители са във възрастова категория 25-34 и ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK