1. Финанси
  2. маркетинг и реклама
  3. компании
  4. работа
  5. медии
  6. Мениджмънт

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

"Най-горещата реклама, за която всички говорят"
"Най-горещата реклама, за която всички говорят"

Популярно

лайфстайл

Коледната реклама на "Хийтроу" е тук, вадете носните кърпички!
Коледната реклама на летище "Хийтроу"

  • Българските фирми със собствен уебсайт са 51%
    Optichni kabeli za internet

    Оптични кабели за интернет

    Всяко трето предприятие у нас използва социалните мрежи за популяризиране на дейността си

    Почти всяко трето българско предприятие ползва социалните мрежи за популяризиране на дейността си, показват данни от анализ на Евростат за 2017 г.

    По този показател страната ни се нарежда до държави като Чехия, Словакия и Румъния, но е далеч от "отличници" като Малта и Дания, обобщава БНР.

    Статистиката показва, че през изминалата година 47% от европейските предприятия, или близо половината, са ползвали поне един вид социални медии (социални мрежи, блогове, Уикипедия, сайтове за споделяне на мултимедийно съдържание като YouTube, Flickr, SlideShare), като средно 84% от тях, без ... прочети още


  • Децата на Синди Крофърд в обща реклама
    Detsata na sindi krofard v reklama na calvin klein jeans

    Децата на Синди Крофърд в реклама на Calvin Klein Jeans

    Синът Пресли (18) и дъщерята Кая (16) станаха лица на дънковите облекла Calvin Klein Jeans

    След като дефилира на модната седмица в Ню Йорк през септември за дебютното ревю на Раф Симънс като главен творчески директор на "Калвин Клайн", дъщерята на Синди Крофърд засне съвместна фотосесия заедно с брат си Пресли, по-голям от нея с две години.

    16-годишната Кая Гербер и батко й Пресли са новите рекламни лица на Calvin Klein Jeans в кампанията с акцент върху семейството под наслов Our Family. #MYCALVINS (Нашето семейство. Моите "Калвин Клайн").

    Снимките, на които специално място заема традиционно американско одеяло, са заснети от Вили Вандерпер.

    Виж още: Дъщерята на Синди ... прочети още


  • Рекламният ас Оливиеро Тоскани се завърна при "Бенетон"
    Novata kampaniya na oliviero toskani za beneton

    Новата кампания на Оливиеро Тоскани за "Бенетон"

    Авторът на някои от най-скандалните кампании на италианската модна къща снима ученици от различни националности по темата "интеграция"

    Бъдещето зависи от това как и до каква степен ще използваме своята интелигентност, за да се интегрираме с останалите и да преодоляваме страха, коментира Оливиеро Тоскани в новата си кампания за "Бенетон", посветена на интеграцията.

    Автор на някои от най-скандалните реклами за италианската модна къща - и главен редактор на списанието им Colors, - той прекратява сътрудничеството си с тях през 2000 г. Тогава е уволнен заради фотосесия с 26 осъдени на смърт затворници под мотото "Да гледаш смъртта в лицето", предизвикала ответна реакция от близките на ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK