1. БГ
  2. по света
  3. Тонус

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

6 признака, че пропиляваме живота си
6 признака, че пропиляваме живота си

Популярно

видео

Ричард Брансън срещу Барак Обама
Ричард Брансън и Барак Обама

  • От какво сме застрашени, ако прегреем в горещините
    Indeks na toplinniya komfort 6 avgust 2015 g

    Индекс на топлинния комфорт, 6 август 2015 г.

    Топлинен синкоп, топлинно изтощение, топлинен или слънчев удар ни грозят при прегряване на организма в летните жеги. Как да разпознаем симптомите и какви мерки да вземем - съветите на БЧК

    Лятото започна с жълт код за потенциално опасни високи температури в повечето области на страната, а предстоящите месеци не обещават скорошна прохлада. Ако работите навън в летните жеги, под палещото слънце, не бива да подценявате опасността от прегряване.

    Виж и: Още съвети за справяне с жегите

    Откритите части на тялото, подложени на преките лъчи, могат бързо да получат слънчево изгаряне, а високата температура да доведе до термичен шок. Най-застрашени са малките деца, възрастните, сърдечноболните, хората с по-светъл тен.

    Вероятно настъпва обезводняване, ако получите:

    ... прочети още


  • 10 мита за тренировките, в които трябва да престанем да вярваме
    Nay vazhno e kachestvoto na trenirovkata

    Най-важно е качеството на тренировката

    Все повече хора се занимават с упражнения, за да поддържат здравословен начин на живот, но с нарастването на активността се увеличават и заблудите как и какво трябва да правим

    Мит
    Мускулната треска означава, че тренировката е била успешна.
    Истина
    Болезнените усещания говорят за микротравми на мускулните влакна.

    Мит
    Загрявката преди тренировка помага да намалим мускулната треска после.
    Истина
    Както личи от името, загрявката е нужна, за да се загреят и разтегнат мускулите.

    Мит
    Колкото по-дълга е тренировката, толкова по-добър е резултатът.
    Истина
    Важно е не времето, а качеството на тренировката.
    Treniray pravilno a ne mnogo

    Мит
    Колкото по-често се тренира, толкова по-добре.
    Истина
    Между тренировките трябва да има почивка, не повече от два-три дни обаче.

    ... прочети още


  • Какво да НE правим през зимата
    Snyag zatrupal gradinska peyka

    Сняг, затрупал градинска пейка

    Не прекъсвайте спортните занимания, не се затваряйте с дни у дома и не прекалявайте с горещите душове и обилната храна, съветват от Nie-Jenite.bg

    Зимата не е най-любимият сезон. Но понякога в опитите си да се справим с нея, правим грешки. Ето какво не е добре да допускаме, за да сме по-здрави, според съветите на Nie-Jenite.bg.

    Не прекъсвайте спортните занимания

    Както споменахме, краткият ден и студът ни правят по-мързеливи. Желанието за тренировки лесно се изпарява и предпочитаме да се затворим у дома пред телевизора с чаша топла напитка. Проблемът обаче е, че в тези месеци хапваме повече и се застояваме на едно място, което не е полезно. Освен това липсата на движение намалява тонуса ни и в крайна сметка се чувстваме по-уморени, лениви и без настроение.

    Виж още: ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK