1. БГ
  2. по света
  3. Тонус

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Ричард Брансън срещу Барак Обама
Ричард Брансън срещу Барак Обама

Популярно

спортно Тонус

Как да ядем, когато тренираме
За да има резултат от тренировките, трябва и хранителен режим

  • При интензивно учене и при мускулно натоварване - Амилопектин
    Amilopektin

    Амилопектин

    Амилопектин е богата на въглехидрати храна, предназначена за употреба при интензивно мускулно натоварване

    Amylopectin NEUTRO 4.0 Lb (Амилопектин чист) е предназначена за активно спортуващи и допринася за по-високата производителност по време на тренировка.

    Амилопектинът е нов въглехидрат, който притежава високо молекулно тегло и нисък осмоларитет. Той е предназначен главно за спортисти, тъй като осигурява необходимия гликоген като източник на енергия за мускулите.

    Хипотоничен тип напитки, произведени с амилопектин, които са били тествани и сравнени с други "обикновени" енергийни напитки, са доказали, че преминаването на гликогена в стомаха е много ... прочети още


  • Факти и митове за закуската
    Sandvich s yagodi avokado i balsamiko

    Сандвич с ягоди, авокадо и балсамико

    Наистина ли закуската трябва да е най-важното хранене за деня и ще напълнеем ли, ако редовно я пропускаме?

    Освен, че септември е известен с края на лятото и началото на учебната година, през него се отбелязва и месецът на закуската. Приемът на храна сутрин е най-важен, твърдят както диетолози, така и народната мъдрост, която повелява: "Закуската изяж сам, обяда подели с приятел, а вечерята дай на врага си".

    Според "Ню Йорк таймс" обаче тези твърдения са резултат от десетилетните рекламни кампании на хранително-вкусовата промишленост, която по този начин пласира зърнените си закуски. Научните изследвания не са намерили подкрепа за твърдението, че ако пропускате закуската, ще качите тегло, обяснява вестникът.

    Виж ... прочети още


  • 10 упражнения за изваяни коремни мускули в домашни условия
    Uprazhnenie za korem

    Упражнение за корем

    Упражненията, препоръчани от професионалния треньор и фитнес инструктор Станимир Михов, са предвидени за начинаещи и средно напреднали

    Когато си помислим за коремната мускулатура, първото нещо за което почти винаги се сещаме са упражнения за корем, включващи безкраен брой коремни преси или повдигания на краката. Всъщност истината за постигането на мечтаната коремна преса се крие в съвсем друга насока.. Ако искате да научите най-ефективните упражнения, от които имате нужда, за да изваете перфектната коремна преса, продължете да четете, пише Станимир Михов в блога си, посветен на тренировки, фитнес, спорт и правилно хранене.

    Добре изразен и оформен six pack е сигурен знак, че взимате на ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK