1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Какво е кетогенна диета?
Какво е кетогенна диета?

Популярно

здравно диети

Суперхрана или суперлъжа?
Има ли суперхрана?

  • 6 храни, богати на протеини, които не са месо и яйца
    Hrani bogati na proteini

    Храни, богати на протеини

    Има и други начини да си набавите протеините, те не живеят само в пържолите и омлетите

    Не приемайте този текст като опит да ви откажем от месото. Има обаче и други начини да приемате протеини, извън котлетите и бърканите яйца. Приближават и пости, така че може да ви е любопитно да хвърлите едно око на списъка.

    Дневното количество протеини, които трябва да приемаме зависи от пола, възрастта, теглото и индивидуалните особености на всеки, но приблизително 15-20% от общия дневен прием на калории, трябва да е протеин.

    А ето ги и обещаните в заглавието заместители на месото и яйцата.

    Грах
    8 г протеин за 1 ч.ч.
    Zelen grah

    Попай моряка трябва да е объркал, защото грахът съдържа ... прочети още


  • Здравните приложения могат да донесат повече вреди, отколкото ползи
    Ne se predoveryavayte na tehnologiite

    Не се предоверявайте на технологиите

    Според учените няма начин едно приложение да е полезно и ефективно за всички. Повечето фитнес и здравни тракери не почиват върху наука.

    Фитнес тракерите и останалите приложения, свъразни със здравето могат да нанесат повече вреди, отколкото ползи - твърдят учените и сравняват компаниите, които ги предлагат с шарлатаните, продаващи пенкилери от ХІХ в.

    Грег Хагър, професор по компютърни науки към Университета Джон Хопкинс казва, че при липсата на дългосрочно проследяване на резултатите и здрава научна основа е невзможно да се докаже, че приложението наистина ще донесе ефекта, за който претендира рекламата му.

    Хагър критикува one-size-fits-all приложенията, претендиращи да помагат ... прочети още


  • Къде се крие захарта?
    Vsichki znaem da izbyagvame zaharta no ponyakoga tya se krie

    Всички знаем да избягваме захарта, но понякога тя се крие

    Всички знаем, че трябва да избягваме захарта, но понякога тя се крие на неочаквани места

    Вече и децата знаят, че трябва да контролират количеството захар в диетата си. Също толкова ясно е, че естествената захар, съдържаща се в ябълките и картофите например, е да предпочитане пред добавената захар, която поемаме с газираните напитки, пакетираните храни и т.н.

    Американската Сърдечна асоциация препоръчва жените да не поемат повече от шест чаени лъжички добавена захар дневно и не повече от девет за мъжете.

    Не е зле да гледате етикетите на стоките, които купувате. Там невинаги пише захар - гледайте за фруктоза, сукроза (захароза) или глюкозо-фруктозен сироп.

    Виж още: В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)

    ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK