1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Алтернативни лечения на рак водят до по-висока смъртност
Алтернативни лечения на рак водят до по-висока смъртност

Популярно

здравно Био

Витамин D - подценяван, а всъщност необходим
Витамин D увеличава здравината на костите

  • 10 храни с добри мазнини
    Semenata sa iztochink na dobri maznini

    Семената са източинк на добри мазнини

    Разбира се, важно е не само качеството, но и количеството. Това че авокадото е полезно, не значи да изядете две на едно ядене

    Вече и децата знаят, че на този свят има лоши и добри мазнини.

    Едните водят до висок холестерол, другите - обратно, гонят лошия холестерол и помагат на добрия.

    Знаем да се пазим от трансмазнините, обаче кои са полезните?

    Ето списък с отличниците:

    Бадеми

    Тези ядки имат изключителен ефект за поддържането на здравословно тегло, казва Кери Ганс, консултант-диетолог и автор на "Диетата на малките промени". Бадемите са богати на витамин E - и всъщност според експертите повечето ядки са отличен източник на здравословни мазнини.

    Avokadoto e otlichnik

    Авокадо

    Знам, че хората се боят да консумират авокадо, защото съдържа много мазнини, но това са ... прочети още


  • 6 храни, богати на протеини, които не са месо и яйца
    Hrani bogati na proteini

    Храни, богати на протеини

    Има и други начини да си набавите протеините, те не живеят само в пържолите и омлетите

    Не приемайте този текст като опит да ви откажем от месото. Има обаче и други начини да приемате протеини, извън котлетите и бърканите яйца. Приближават и пости, така че може да ви е любопитно да хвърлите едно око на списъка.

    Дневното количество протеини, които трябва да приемаме зависи от пола, възрастта, теглото и индивидуалните особености на всеки, но приблизително 15-20% от общия дневен прием на калории, трябва да е протеин.

    А ето ги и обещаните в заглавието заместители на месото и яйцата.

    Грах
    8 г протеин за 1 ч.ч.
    Zelen grah

    Попай моряка трябва да е объркал, защото грахът съдържа ... прочети още


  • Здравните приложения могат да донесат повече вреди, отколкото ползи
    Ne se predoveryavayte na tehnologiite

    Не се предоверявайте на технологиите

    Според учените няма начин едно приложение да е полезно и ефективно за всички. Повечето фитнес и здравни тракери не почиват върху наука.

    Фитнес тракерите и останалите приложения, свъразни със здравето могат да нанесат повече вреди, отколкото ползи - твърдят учените и сравняват компаниите, които ги предлагат с шарлатаните, продаващи пенкилери от ХІХ в.

    Грег Хагър, професор по компютърни науки към Университета Джон Хопкинс казва, че при липсата на дългосрочно проследяване на резултатите и здрава научна основа е невзможно да се докаже, че приложението наистина ще донесе ефекта, за който претендира рекламата му.

    Хагър критикува one-size-fits-all приложенията, претендиращи да помагат ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK