1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)
В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)

Популярно

здравно диети

Здравното министерство с нови препоръки за храненето
Порция спагети с доматен сос

  • Здравното министерство с нови препоръки за храненето
    Portsiya spageti s domaten sos

    Порция спагети с доматен сос

    Нормите за прием на витамин Д се увеличават три пъти, променят се физиологичните показания за витамин С и количеството вода, което да пием дневно

    Да се намали количеството калории, вода и приема на някои видове витамини и минерали - това препоръчва Министерството на здравеопазването в нов нормативен документ, публикуван за обществено обсъждане.

    Виж още: Как да поддържаме костите си здрави чрез храната

    Физиологичните норми за хранене са документ, който дава базата на хранителната политика във всяка държава, вкл. и в България, каза пред БНР проф. Стефка Петрова от Националния център по обществено здраве и анализи (НЦОЗА), ръководител на работната група:

    "Тези норми са база за оценка на храненето на различните групи ... прочети още


  • Какво да не консумираме преди лягане
    Chasha kafe

    Чаша кафе

    Храненето непосредствено преди лягане не само води до неспокоен сън и натрупване на тегло, но сериозно може да увреди тъканите на гърлото и хранопровода. Ето какво не се препоръчва да ядем и пием

    Без съмнение сте запознати с киселинния рефлукс, който настъпва когато храносмилателните сокове се връщат нагоре към гърдите и гърлото, създавайки усещане за парене. Съществува обаче и т.нар. "тих рефлукс", който е различен от обичайния.

    Причините са същите, но без киселините в стомаха - вместо тях страдащите се оплакват от възпалено гърло, хронична кашлица и затруднено преглъщане. В САЩ например това засяга близо половината от населението.

    Виж още: 10 натурални начина за намаляване на киселините

    Най-рисковият фактор е кога вечеряте, обяснява ларингологът Джейми Коуфман. Тя препоръчва вечерята да е ... прочети още


  • Как да поддържаме костите си здрави чрез храната
    Balgarsko kiselo mlyako

    Българско кисело мляко

    Какви витамини и минерали трябва да си набавяме, за да се предпазим от остеопороза - плюс няколко кулинарни рецепти за здрави кости

    За своето нормално развитие и поддържане скелетът се нуждае от балансирана храна, която съдържа както белтъчини, мазнини и въглехидрати, така и витамини и минерали. Здравословната и хранителна диета е от изключително значение за осигуряването на силни и здрави кости във всеки етап от живота на човека и за намаляване на риска от остеопороза, припомнят от РИОКОЗ - Велико Търново.

    Ключова роля за здравето на костите имат минералният калций и витамин Д. Калцият е основен структурен елемент на костната тъкан, а витамин Д подпомага усвояването му в червата и осигурява правилна обмяна и ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност