1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)
В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)

Популярно

здравно диети

Здравното министерство с нови препоръки за храненето
Порция спагети с доматен сос

  • Хималайската сол - мода, която води до йоден дефицит
    Himalayska sol

    Хималайска сол

    Пред БНР специалисти съветват бъдещите майки да използват само йодирана сол

    Йодният дефицит е най-важният рисков фактор за развитие на заболявания на щитовидната жлеза при възрастни и деца, а използването на нейодирана сол може да има сериозни последствия за здравето на бременните жени и бъдещите им деца, предупреждава БНР.

    Близо 400 хил. българи на възраст между 12 и 18 години имат намалена функция на щитовидната жлеза, а 65% от тях го научават случайно по време на участие в скрининг.

    Бременните да използват само йодирана сол, препоръчва бившата здравна министърка проф. Анна-Мария Борисова, председателка на Българското дружество по ендокринология ... прочети още


  • Най-подходящото мезе за червено вино
    Pusheno sirene i chasha vino

    Пушено сирене и чаша вино

    Кои храни отиват на различните сортове

    Февруари е месецът, когато пием най-много червено вино. На 14 февруари празнуваме и деня на любовния еликсир, св. Трифон Зарезан. Ако сте в състояние да пиете отговорно и умерено - до две чаши на ден за мъжете и по една за жените, - червеното вино може дори да ви лекува. То съдържа висока концентрация на ресвератрол, който влияе върху продължителността на живота и намалява риска от диабет и сърдечни заболявания. 

    Виж още: Бялото вино и храната, която си върви с него

    Хубавото вино върви и с хубаво мезе. Виното и хранителните комбинации обаче са индивидуален избор, тъй като всеки има различно чувство ... прочети още


  • 6 храни, богати на протеини, които не са месо и яйца
    Hrani bogati na proteini

    Храни, богати на протеини

    Има и други начини да си набавите протеините, те не живеят само в пържолите и омлетите

    Не приемайте този текст като опит да ви откажем от месото.

    Има обаче и други начини да приемате белтъчини (протеини), извън котлетите и бърканите яйца.

    Приближават и пости, така че може да ви е любопитно да хвърлите едно око на списъка.

    Дневното количество белтъчини, които трябва да приемаме зависи от пола, възрастта, теглото и индивидуалните особености на всеки, но приблизително 15-20% от общия дневен прием на калории трябва да е протеин.

    А ето ги и обещаните в заглавието заместители на месото и яйцата.

    Грах
    8 г протеин за 1 ч.ч.
    Zelen grah

    Попай моряка трябва да е объркал, защото ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност