1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

12 признака, че консумирате твърде много захар
12 признака, че консумирате твърде много захар

Популярно

здравно диети

Митове и факти за гладуването и детокс диетите
Къде са рисковете на диетите за изчистване?

  • Защо французойките са страхотни във всяка възраст?
    Kak da zhiveem i ostaryavame kato frantsuzoyki

    Как да живеем и остаряваме като французойки?

    За да сте неустоими на 20 и на 3х20, яжте чесън, носете слънчеви очила и редовно почиствайте хладилника си

    Французите са нещо като световен еталон по елегантност и умение да се живее. Докато половината свят се подлага на какви ли не процедури, за да скрие възрастта си, французойките не крият годините си и съумяват да запазят красотата си, независимо дали са на 20 или на 3х20.

    Как го постигат?

    Известният френски лекар, тв звезда, консултант по здравето и автор на книгата "Живей по-добре и по-дълго" Мишел Симе дава някои отговори.

    Пийте като сомелиер

    Болшинството от хората не смятат себе си за алкохолици и въпреки това не подминават възможността да обърнат чашка-две. Това се ... прочети още


  • 10 храни с добри мазнини
    Semenata sa iztochink na dobri maznini

    Семената са източинк на добри мазнини

    Разбира се, важно е не само качеството, но и количеството. Това че авокадото е полезно, не значи да изядете две на едно ядене

    Вече и децата знаят, че на този свят има лоши и добри мазнини.

    Едните водят до висок холестерол, другите - обратно, гонят лошия холестерол и помагат на добрия.

    Знаем да се пазим от трансмазнините, обаче кои са полезните?

    Ето списък с отличниците:

    Бадеми

    Тези ядки имат изключителен ефект за поддържането на здравословно тегло, казва Кери Ганс, консултант-диетолог и автор на "Диетата на малките промени". Бадемите са богати на витамин E - и всъщност според експертите повечето ядки са отличен източник на здравословни мазнини.

    Avokadoto e otlichnik

    Авокадо

    Знам, че хората се боят да консумират авокадо, защото съдържа много мазнини, но това са ... прочети още


  • 6 храни, богати на протеини, които не са месо и яйца
    Hrani bogati na proteini

    Храни, богати на протеини

    Има и други начини да си набавите протеините, те не живеят само в пържолите и омлетите

    Не приемайте този текст като опит да ви откажем от месото. Има обаче и други начини да приемате протеини, извън котлетите и бърканите яйца. Приближават и пости, така че може да ви е любопитно да хвърлите едно око на списъка.

    Дневното количество протеини, които трябва да приемаме зависи от пола, възрастта, теглото и индивидуалните особености на всеки, но приблизително 15-20% от общия дневен прием на калории, трябва да е протеин.

    А ето ги и обещаните в заглавието заместители на месото и яйцата.

    Грах
    8 г протеин за 1 ч.ч.
    Zelen grah

    Попай моряка трябва да е объркал, защото грахът съдържа ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK