1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)
В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)

Популярно

здравно диети

Здравното министерство с нови препоръки за храненето
Порция спагети с доматен сос

  • Как да поддържаме костите си здрави чрез храната
    Balgarsko kiselo mlyako

    Българско кисело мляко

    По повод световния ден за борба с остеопорозата 20 октомври: Какви витамини и минерали трябва да си набавяме, за да се предпазим от болестта - плюс няколко кулинарни рецепти за здрави кости

    За своето нормално развитие и поддържане скелетът се нуждае от балансирана храна, която съдържа както белтъчини, мазнини и въглехидрати, така и витамини и минерали. Здравословната и хранителна диета е от изключително значение за осигуряването на силни и здрави кости във всеки етап от живота на човека и за намаляване на риска от остеопороза, припомнят от РИОКОЗ - Велико Търново.

    Ключова роля за здравето на костите имат минералният калций и витамин Д. Калцият е основен структурен елемент на костната тъкан, а витамин Д подпомага усвояването му в червата и осигурява правилна обмяна и ... прочети още


  • Жените трябва да пият бира за бистър ум и добро здраве
    Nazdrave dami

    Наздраве, дами!

    Всеки е чувал за полезните свойства на бирата, но се оказва, че това е питие, особено щедро към жените.

    Бирата вероятно няма нужда от адвокати и пиар. Част от любителите й даже са наясно, че умерената консумация, освен приятна, е и здравословна. Но вероятно не знаете, че бирата е особено полезна за жените в напреднала възраст. 

    С годините костната плътност при жените се мени и се налага приемането на калций.

    На пазара се предлагат различни добавки, съдържащи калций, които вършат работа, но още по-добра работа върши халба бира.

    Виж още: Как да поддържаме костите си здрави чрез храната

    Изследване на National Osteoporosis Risk Assessment, обхванало 200 хил. жени, ... прочети още


  • Ягодите: 3 здравословни ползи и 4 идеи за сандвичи с ягоди
    Kupa s yagodi

    Купа с ягоди

    Осем ягоди на ден - и ефектът е същият като от една ябълка дневно!

    Само една чаша ягоди дневно, или осем на ден, влияе благотворно върху ума, сърцето и целия организъм, а съдържа само 45 грама калории, 7 г захар и повече витамин С, отколкото портокала.

    Заради по-ниското съдържание на захари и наличието на витамини, антиоксиданти и диетични фибри ягодите се препоръчват и на диабетици. Освен това намаляват риска от някои видове рак и болестта на Алцхаймер.

    Виж още: В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)

    Ето още три научно доказани ползи от ягодите, които са най-актуалният плод на сезона. Данните са от ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност