1. Финанси
  2. маркетинг и реклама
  3. компании
  4. работа
  5. медии
  6. Мениджмънт

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Седем са кандидатите за стратегически инвеститор в АЕЦ "Белене"
Седем са кандидатите за стратегически инвеститор в АЕЦ "Белене"

Популярно

Бизнес Финанси

Как се става олигарх в Източна Европа
Чешкият премиер Андрей Бабиш

  • Кой измисли туризма?
    Tomas kuk otkrivatelya na turizma

    Томас Кук - откривателя на туризма

    Кой би помислил, че това така масово днес занимание е започнало с поучителни намерения: да убеждава хората в ползата от въздържанието? R.I.P., "Томас Кук"

    Знаете ли кога е измислен туризмът? Това се случва на 5 юли 1841 г., понеделник. Тогава баптисткият проповедник Томас Кук* натоварва на влака от Дерби за Ръгби 570 души, за да отидат на беседа, посветена на борбата с пиянството.

    Пиянството, което смиреният проповедник смятал за бич на дявола, тогава било доста разпространено из Острова.

    По негово време, за да ограничи вноса на чуждо бренди, английското законодателство поощрявало домашното производство на спирт и така работниците в промишлените градове масово се напивали до безпаметност. Типичните реклами били:

    "Пиян - за пени", "Мъртвопиян - за два пенса"

    Но да се ... прочети още


  • Седем са кандидатите за стратегически инвеститор в АЕЦ "Белене"
    Proektat aets belene

    Проектът АЕЦ "Белене"

    Подадените заявления за участие доказват реалния интерес към проекта, смята министърът на енергетиката Теменужка Петкова

    Седем са компаниите, заявили интерес да участват като стратегически инвеститор в проекта за втора атомна централа у нас: руската държавна корпорация "Росатом" чрез компанията "Атоменергопром", Китайската национална ядрена корпорация, Корейската хидро-атомна корпорация, регистрираната в Германия компания Бектрон-Лиаз-Техническо инженерство, консорциумите "АЕЦ Белене" и "Атомна електроцентрала Белене 2019", регистрираната в България компания "ИПК и УП" ЕООД.

    Френската компания "Фраматом" е ... прочети още


  • Кажи ми какво купуваш, за да ти кажа кой си
    Koshnitsa s plodove i zelenchutsi

    Кошница с плодове и зеленчуци

    Българите дават най-ниска оценка за състоянието на страната си, искат да карат автомобили родно производство и са особено песимистично настроени спрямо бъдещето, сочи изследване за потребителските навици в Европа, обобщено от "Дойче веле"

    Времената се менят - това е основният извод на проучването на БНП Париба, цитирано от Българската редакция на "Дойче веле", от което ясно се вижда, че поради или въпреки повсеместната глобализация и индустриализация хората все повече търсят близост, естественост, автентичност и сигурност. Искат да знаят какво потребяват с акцент върху регионалните продукти, давайки си сметка, че така могат и да подкрепят регионалната икономика.

    Все пак какво е значението на "регионалността" за гражданите в различните европейски държави? Как се развива тази тенденция в отделните ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност