1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)
В кои плодове има най-малко захари (и къде са най-много!)

Популярно

здравно диети

Здравното министерство с нови препоръки за храненето
Порция спагети с доматен сос

  • 10-те най-харесвани зимни манджи
    Zelevi sarmi

    Зелеви сарми

    Какво обичаме най-често да сервираме в студените дни и вечери

    Астрономическата зима настъпи на 22 декември сутринта (в 6,19 ч.) и въпреки че началото й е безснежно, през студените месеци всички копнеем за топла и вкусна храна. Сега тялото ни се нуждае от повече витамини и храни с по-висока калорийна стойност, за да може да поддържа телесната температура в нормални нива.

    Ето 10 от най-обичаните храни, консумирани през зимата, допълнени с връзки към съответните рецепти от Kulinaria.bg

    1. Супите са най-предпочитаното ястие, поръчвано и приготвяно през зимните месеци. Пилешката супа води класацията, следвана от боб-чорбата

    2. Свинското месо е предпочитано ... прочети още


  • Петте най-здравословни зимни храни
    Tsitrusi i tamnozeleni zelenchutsi

    Цитруси и тъмнозелени зеленчуци

    Няколко идеи какво да консумираме през студения сезон

    В месеците с "р" в името обръщаме специално внимание на менюто, за да подготвим организма за промяната в климата и да предотвратим простуди и други заболявания. Пет от най-полезните зимни храни са:

    Нар за здраво сърце

    Сокът от нар е богат на антиоксиданти - много повече, в сравнение с други плодови сокове. Само една чаша дневно предпазва от окисляване на "лошия" LDL холестерол, който допринася за натрупване на плаки в артериите. 

    Виж още: Кои храни да консумираме през есента

    Пиенето на сок от нар може да подобри кръвоснабдяването на сърцето при хора с миокардна исхемия - сериозно ... прочети още


  • Как да поддържаме костите си здрави чрез храната
    Balgarsko kiselo mlyako

    Българско кисело мляко

    По повод световния ден за борба с остеопорозата 20 октомври: Какви витамини и минерали трябва да си набавяме, за да се предпазим от болестта - плюс няколко кулинарни рецепти за здрави кости

    За своето нормално развитие и поддържане скелетът се нуждае от балансирана храна, която съдържа както белтъчини, мазнини и въглехидрати, така и витамини и минерали. Здравословната и хранителна диета е от изключително значение за осигуряването на силни и здрави кости във всеки етап от живота на човека и за намаляване на риска от остеопороза, припомнят от РИОКОЗ - Велико Търново.

    Ключова роля за здравето на костите имат минералният калций и витамин Д. Калцият е основен структурен елемент на костната тъкан, а витамин Д подпомага усвояването му в червата и осигурява правилна обмяна и ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност