1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Как да се храним, когато имаме грип
Как да се храним, когато имаме грип

Популярно

здравно болести

12 признака, че консумирате твърде много захар
Бялата захар често се определя като вредна
  • | 33 Коментара
    Предимствата да се храним с риба
    Pechena riba sas sos

    Печена риба със сос

    Рибата е богата на белтъчини, съдържа ниско количество мазнини и осигурява редица ползи за здравето

    Рибата е източник на протеини и омега-3 мастни киселини, т.нар. "добри" мазнини. Тъй като човешкото тяло не може да произведе значителни количества от тези основни хранителни вещества, консумирането на риба е важно за набавянето им.

    Омега-3 мастните киселини поддържат здравето на мозъка, зрението и сърдечносъдовата система, като играят важна роля в регулирането на кръвоносните съдове.

    Те са важни и за неврологичното развитие; намаляват тъканното възпаление; облекчават симптомите на ревматоидния артрит; играят полезна роля при сърдечната аритмия (неравномерен пулс); премахват депресията.

    Виж още: Над 100 ... прочети още


  • Витамин D - подценяван, а всъщност необходим
    Vitamin d uvelichava zdravinata na kostite

    Витамин D увеличава здравината на костите

    Няма ли да е чудесно да разполагаме с един витамин, който да отговаря за изграждането на здрави кости, да предпазва от диабет, множествена склероза и дори от болести на сърцето?

    Знаете ли, че са били необходими повече от 200 години, за да бъде доказана жизненоважната роля на мастноразтворимия витамин D, част от една от най-важните групи на хранителните микроелементи за човешкия организъм?

    Като първият намек за това било откритието, че консумацията на масло от черен дроб на треска повлиява изключително благоприятно състоянието рахит.

    Проследявайки събитията във времето, става ясно, че витамин D е открит през 1782 г. и изолиран едва в началото на 1920 г., като днес, в началото на XXI век, вече е известна не само неговата превантивна роля срещу рахитоподобни състояния, ... прочети още


  • Как да поддържаме костите си здрави чрез храната
    Balgarsko kiselo mlyako

    Българско кисело мляко

    По повод световния ден за борба с остеопорозата 20 октомври: Какви витамини и минерали трябва да си набавяме, за да се предпазим от болестта - плюс няколко кулинарни рецепти за здрави кости

    За своето нормално развитие и поддържане скелетът се нуждае от балансирана храна, която съдържа както белтъчини, мазнини и въглехидрати, така и витамини и минерали. Здравословната и хранителна диета е от изключително значение за осигуряването на силни и здрави кости във всеки етап от живота на човека и за намаляване на риска от остеопороза, припомнят от РИОКОЗ - Велико Търново.

    Ключова роля за здравето на костите имат минералният калций и витамин Д. Калцият е основен структурен елемент на костната тъкан, а витамин Д подпомага усвояването му в червата и осигурява правилна обмяна и ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност