В продължение на 38 г. фразата "Ще му направя предложение, на което не може да откаже!" на дон Корлеоне от култовия американски филм "Кръстникът" продължава да живее
Това е една от най-великите филмови реплики на всички времена, коментира сайтът на американската рекламна агенция 25-8 Marketing, цитирана от "Мениджър Нюз".
Тази фраза е свързана с един от най-важните въпроси в маркетинга: Какво прави едно рекламно предложение успешно?
И ето го отговора:
Доброто маркетинг предложение има 4 отличаващи се компонента:
1. Оферта. Колкото и глупаво да звучи, много съвременни реклами казват всичко друго, но не и самото предложение за покупка. Или съобщението им го изтласква на най-заден план, правейки го съвсем незабележимо. Оферта липсва и в работата на някои глобални рекламни фирми, които се възползват от договорите с рекламодателите гиганти с огромни бюджети и не се справят с възложената им задача максимално добре.
Доброто рекламно предложение трябва да изисква специфичен, проследим отговор от човека, до който достига. В крайна сметка това е най-важно.
2. Времева полза за клиента. Продуктът ще спести ли време? Ако да, как? Например вместо "Нашето химическо чистене ще ви спести време", по-добре звучи "Нашето химическо чистене ще ви спести 52 минути за седмица".
И след това клиентите ще си представят какви приятни или полезни неща могат да свършат в тях.
3. Точно посочване на цената. По-добре се възприемат конкретните суми във валута, отколкото процентите.
4. Краен срок. Споменаването му създава усещане за неотложност. "Офертата е в сила до изчерпване на количеството" не издържа. Освен това внушава и недоверие, защото звучи така, сякаш количеството най-вероятно вече е изчерпано, т.е. не си струва клиентът да се занимава с нея.
По-добре се приема "Това предложение е валидно до полунощ на 30 декември, четвъртък!"
Така рекламата ви ще работи.
1 Коментар
Salesforce Manufacturing-Cloud-Professional Exam Dumps are study materials designed to help individuals prepare for the Manufacturing Cloud Professional certification exam offered by Salesforce. These dumps typically include a collection of practice questions and answers that cover the topics and concepts relevant to the exam syllabus. They aim to simulate the actual exam environment and help candidates assess their readiness. However, it's important to use these dumps as a supplementary study aid alongside other resources like official documentation and hands-on experience to ensure comprehensive preparation and a deeper understanding of the subject matter.<