1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Св. Иван Рилски Чудотворец - небесният покровител на България
Св. Иван Рилски Чудотворец - небесният покровител на България

Популярно

Бизнес Финанси

Контрабандата на цигари най-ниска за последните 11 години
Пепeлник

  • Петте най-здравословни зимни храни
    Tsitrusi i tamnozeleni zelenchutsi

    Цитруси и тъмнозелени зеленчуци

    Няколко идеи какво да консумираме през студения сезон

    В месеците с "р" в името обръщаме специално внимание на менюто, за да подготвим организма за промяната в климата и да предотвратим простуди и други заболявания. Пет от най-полезните зимни храни са:

    Нар за здраво сърце

    Сокът от нар е богат на антиоксиданти - много повече, в сравнение с други плодови сокове. Само една чаша дневно предпазва от окисляване на "лошия" LDL холестерол, който допринася за натрупване на плаки в артериите. 

    Виж още: Кои храни да консумираме през есента

    Пиенето на сок от нар може да подобри кръвоснабдяването на сърцето при хора с миокардна исхемия - сериозно ... прочети още


  • Пет лесни рецепти с тиква
    Pay s tikva

    Пай с тиква

    Няма нищо по-лесно от приготвянето на печена тиква с мед, канела и смлени орехи. По случай Хелоуин открихме в Kulinaria.bg още няколко, по-нестандартни идеи за тиквата в есенното ни меню

    Печена тиква може да си вземете и готова, например от фурната на "Графа", при това без да се притеснявате като Душко Добродушков в разказа от Елин Пелин "Печената тиква". Тя може да се използва и за приготвянето на пай с тиква - друг популярен десерт в дните около Хелоуин и дълбаенето на тиквени фенери.

    Трябва ви маслено тесто по рецепта от Kulinaria.bg, а за плънката: 600 г печена тиква, 100 г захар, 4 яйца, по 100 мл сладкарска сметана и прясно мляко, 0,5 ч.л. канела, 1 ванилия, 1 г джинджифил.

    Начин на приготвяне: Разбиваме яйцата със захарта. Пасираме тиквата и я я добавяме към яйцата и захарта.След това ... прочети още


  • Как да поддържаме костите си здрави чрез храната
    Balgarsko kiselo mlyako

    Българско кисело мляко

    По повод световния ден за борба с остеопорозата 20 октомври: Какви витамини и минерали трябва да си набавяме, за да се предпазим от болестта - плюс няколко кулинарни рецепти за здрави кости

    За своето нормално развитие и поддържане скелетът се нуждае от балансирана храна, която съдържа както белтъчини, мазнини и въглехидрати, така и витамини и минерали. Здравословната и хранителна диета е от изключително значение за осигуряването на силни и здрави кости във всеки етап от живота на човека и за намаляване на риска от остеопороза, припомнят от РИОКОЗ - Велико Търново.

    Ключова роля за здравето на костите имат минералният калций и витамин Д. Калцият е основен структурен елемент на костната тъкан, а витамин Д подпомага усвояването му в червата и осигурява правилна обмяна и ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност