Сушата в Калифорния накара звездата да посочи алтернативни решения по най-красноречивия за нея начин - като се разсъблече за фотосесия

Памела Андерсън пищи под душа в новата си реклама за ПЕТА, заснета от топфотографа Дейвид Лашапел. Като вдъхновение за снимката са послужили черно-бялата кинокласика на Хичкок "Психо" - и призивите на властите в Калифорния местните жители да прекарват по-малко време под душа.

Блондинката, която е веган и почетен директор на природозащитната организация, призовава за решаване на водната криза в щата чрез алтернативни начини - като затваряне на фермите за селскостопански животни и млечни продукти.

Фотогалерия: Голи в името на природата

Според статистиката за произвеждането на половин кг телешко отива толкова вода, колкото изразходвате под душа за месеци. И под най-разхитителния душ при 10 минути престой изтичат 150 л вода, а за 1 тон телешко се употребяват близо 15 хил. тона.

Вода, макар и не толкова много, се хаби и в другите месопроизводства: половин кг пилешко се равнява на 13 душа по 10 минути, а 0,5 кг свинско е еквивалент на 18 душа, т.е. над 2,700 л.

Разходът на вода при гледането на агнета е близо 10 тона за производството на кило месо, напомнят от ПЕТА, а Памела допълва, че отглеждането на селскостопански култури за изхранване на животните във фермите също допринася за сушата в Калифорния.

Андерсън е активистка на ПЕТА още от края на 90-те, когато се снима за билборд в кампанията против кожените облекла.