Месец след дебюта му Viber съобщенията, в които лилавото куче присъства, са вече над 1 млн.

След като в края на септември Viber пуснаха първия си изцяло български герой Макс, месец по-късно стикер пакетът с 22 картинки е постигнал 155 хил. сваляния.

Така едно от водещите приложения за комуникация с повече от 800 млн. потребители по цял свят затвърждава своята амбиция да се доближи максимално до българските потребители, като създава уникално съдържание на родния им език, обясняват от компанията.

Симпатичното лилаво куче е дело на дизайнера Димитър Чикакчиев, който по-рано тази година спечели конкурс за стикери на тема "Отново на училище!". Образът на Макс е вдъхновен от ученическите вълнения, но намира приложение във Viber комуникацията на всяка възраст, независимо от контекста и ситуацията.

"Исках да създам забавен, силно изразителен, интелигентен и лилав образ, с който потребителите лесно да се асоциират. Рисувах скица след скица и накрая се появи Макс. Заложих на кученцето, защото е най-верен приятел на човека, а и защото Viber вече си има котарак - LegCat", споделя Димитър, горд от факта, че е създател на първия български Viber герой. 

Стикерите на Макс водят към официалния публичен чат на Viber България, в който може да следите последните новости и вътрешна информация за компанията в България и региона. Стикерите са безплатни и могат да бъдат свалени на всяко мобилно устройство с операционна система Android или iOS. 

Източник: Viber