Както много от големите компании, така и "Гугъл" е създаден в гараж от приятели студенти – Лари Пейдж и Сергей Брин, през не много далечната 1998 г. в Менло Парк, Калифорния.

Днес "Гугъл" е най-големият технологичен бранд в света с близо 45 000 служители, пише NewTrend.bg.Ето какво казват Лари Пейдж и Сергей Брин за създаването на интернет гиганта:

1. Лари Пейдж: Ние имаме мантра: не бъди лош, което означава да правим най-доброто, което знаем за нашите потребители, за нашите клиенти, за всички.

2. Сергей Брин: Определено, всеки иска да бъде успешен, но това, което искам аз, е да гледат мен във времето, когато бях в началото – ентусиазиран да бъда иновативен, много вярващ и етичен.

3.Лари Пейдж: Основно, нашата цел е да организираме цялата информация на света и да я направим универсално достъпна и полезна за всички.

4. Сергей Брин: "Гугъл" всъщност разчита на своите потребители да ни помагат с маркетинга. Голяма част от клиентите ни сами казват на приятелите си за нашата търсачка.

5. Лари Пейдж: Връхната точка при търсачката е тя да разбира всичко в света и винаги да ти дава правилния отговор. И ние сме далеч, далеч все още от това.

Виж още: Как да успявате в бизнеса - 10 съвета от сър Ричард Брансън

6. Сергей Брин: Ние искаме "Гугъл" да бъде третата половина от твоя мозък.

7. Лари Пейдж: Ние не разполагаме с толкова мениджъри, с колкото трябва, но все пак е по-добре с твърде малко, отколкото с твърде много.

8. Сергей Брин: Нещото, което искаме, за нас да работят страхотни хора.

9. Лари Пейдж: Ако имаш продукт, който наистина става широко популярен, той най-вероятно е добра идея.

10. Сергей Брин: Някои казват, че "Гугъл" е Господ. Други казват, че "Гугъл" е Дявола. Но ако те си мислят, че "Гугъл" е прекалено мощен, запомнете, че при търсачките, както и при другите компании, всичко се свежда до едно единствено кликване върху друга търсачка.

Виж още: Съвети за забогатяване от Доналд Тръмп

11. Лари Пейдж: Ако можеш да движиш компанията си малко повече основана на сътрудничество, то ще постигнеш по-добри резултати, защото тогава ще имаш повече време и енергия за проверяване и балансиране на случващото се.

12.Сергей Брин: Ясно е, че има много неща за подобрение, няма таван, който да стигнем.

13. Лари Пейдж: Мечтата, родена на 25-годишна възраст, все още не е постигната. Докато софтуерът не стане универсален инструмент за сътрудничество, продуктивност и ефективност, работата не е свършена. И няма нищо по-забавно от това да вършиш точно тази работа.

14.Сергей Брин: Ще напрегнем усилията си да изградим нашата инфраструктура навън и да развием продукти, които да приспособим и за индивидуалните пазари.

15. Сергей Брин: Ние работим с различен тип информация. И винаги има някой, който не е доволен, каквото и да правим. Но ние трябва да взимаме някакви решения, в противен случай ще се сблъскваме с нескончаеми дебати.

Виж още: 11 житейски урока от Бил Гейтс

16. Лари Пейдж: Ние сме заинтересовани от интернет достъпа като цяло. С по-добра връзка към интернет, повече хора ще търсят в търсачките.

17. Сергей Брин: Преди "Гугъл" хората не се вълнуваха от реда в резултатите. Може да получиш хиляди резултати при дадена ключова дума. Ние видяхме, че всъщност хиляди резултати не са толкова необходими така както 10 добри такива. Затова и ние разработихме система, която открива най-добрите и най-полезните уебсайтове.

18. Лари Пейдж: Нашият таргет е иновацията. Ние вярваме, че мобилните приложения са необходимост.

19. Сергей Брин: С времето ние разгърнахме първоначалната натурална версия на "Гугъл" от далечната 1998 г., когато имахме 25 или 30 млн. страници за индексиране. Днес имаме милиарди. Такъв обем изисква различен подход при търсещите технологии.

20. Лари Пейдж: Много от компаниите са под стрес да държат приходите си в линията на прогнозите на анализаторите. Затова и често приемат малки и предвидими печалби, отколкото големи и по-малко предвидими такива. Сергей и аз смятаме това за вредно и ние възнамеряваме да се насочим в обратната посока.

Виж още: Стратегия за успех от създателя на "Форд Мустанг"

21. Сергей Брин: "Гугъл" е за да дава правилната информация на хората, бързо, просто, лесно и безплатно. Ние обслужваме целия свят – всички държави и на поне 100 различни езика. Това е мощна услуга, за която повечето хора може би и не са мечтали през последните 20 години.

22. Лари Пейдж: Ние се борим упорито да открием онези нужди на потребителите, които не са срещани до сега.

23. Сергей Брин: В "Гугъл" резултатите при търсене не могат да бъдат купени или платени.

24. Лари Пейдж: Най-добрата търсачка трябва да разбира точно какво мислиш и да ти дава резултата, който на теб ти трябва.

25. Сергей Брин: Хората могат да вземат по-добри решения с по-добра информация. "Гугъл" е полезен инструмент в живота на хората. Има и някои екстремни случаи, за които сме осведомени, че "Гугъл" е спасявал и човешки животи.

Виж още: Навиците на богатите

26. Лари Пейдж: Ние също заимстваме елементи от други компании, но много от нещата сме си ги направили сами.

27.Сергей Брин: За мен "Гугъл" е запазване на историята, която я правим достъпна за всеки.

28. Лари Пейдж: Ако променяш света, ти работиш над важни неща.Тогава си и развълнуван да ставаш сутрин рано.

29. Сергей Брин: Решаването на големи проблеми е по-лесно от решаването на малките!

30. Лари Пейдж: Ако парите ни мотивираха, отдавна щяхме да сме продали компанията и сега да сме на плажа!

Виж още: Осем златни правил за лидери от Джак Уелч