В класацията, съставена от YouTube, води Кейти Пери, следвана от два хита на Шакира, а у нас Криско и Мария Илиева вече натрупаха няколко милиона прегледа с "Видимо доволни"

Песента на Кейти Пери, която за половин година е събрала близо 500 млн. гледания само в YouTube, е Dark Horse с участието на рапъра Джуси Джей. Замисълът бил да се направи връзка между неговия роден Мемфис, щата Тенеси, с древноегипетския Мемфис.

Във видеото певицата е дегизирана като египетската царица Клеопатра - Кейти Патра. Режисьор е Матю Кълън, работил със звездата и в по-ранния й хит California Gurls, а положителни отзиви за крайния резултат дават дори египтолозите.

Номинациите на Dark Horse за видеонаградите на MTV, раздавани след месец, обаче са само две - при певиците и музикалните колаборации. Тези дни пък излезе най-новият сингъл на Кейти от миналогодишния й албум Prism - This Is How We Do.

Отличничката е Шакира, която заема второ и трето място в класацията на най-гледаните клипове досега, съответно с Can’t Remember to Forget You с Риана и футболната версия на  La La La - Brazil 2014.

Нейният трети хит за световно първенство по футбол е по-гледан и от официалната песен We Are One (Ole Ola), изпята от Питбул, Дженифър Лопес и Клаудия Лейте. Техният клип е под номер 4 в десетката.

Енрике Иглесиас също присъства два пъти в Топ 10 с испаноезичните сингли от тазгодишния си албум Sex and Love. El Perdedor с Марко Антонио Солис е на последното място, а на пето е Bailando.

В десетката липсват клипове на Бийонсе, които води с най-много номинации - осем, за видеонаградите на MTV, където е номинирана главно с Pretty Hurts, но също така с Drunk In Love (заедно с Джей-Зи) и Partition.

В списъка с най-гледаните клипове от шесто до девето място стоят диджейското дуо The Chainsmokers с #SELFIE (6), Иги Азалия и Чарли Екс Си Екс с хита на лято 2014 Fancy (7), Let It Go от саундтрака на анимацията "Замръзналото кралство" (8), която по-рано тази година спечели "Оскар".

Виж още: Let It Go - новата любима песен на децата (и не само)

На предпоследното, девето място, с над 150 млн. гледания, е Wiggle на Джейсън Деруло и Снуп Дог, където за пореден път се набляга на задните части.

И без да разполагаме с подобна класация за българските изпълнители, спокойно може да провъзгласим за най-гледаното БГ видео този сезон "Видимо доволни" на Криско и Мария Илиева.

За близо три месеца съвместният им клип е видян над 915 хил. пъти във Vbox7 плюс внушителните 6,87 млн. пъти в официалния канал на Facing The Sun в YouTube.

По петите им обаче са 100 Кила и Големия с новото си парче "Пияната тояга". За по-малко от три седмици клипът на двамата рапъри е гледан 710 хил. пъти в YouTube.