Онлайн "битката" между СМГ и Бургаската английска гимназия победи в категорията "Социалноотговорен проект", а "Конспирацията на плана Мтел loop S" спечели наградата за най-добро видео, направено за уеб

"Мтел" спечели четири отличия от Българските награди за уеб, които бяха раздадени за седми път снощи в София. Обновеният сайт на телекома получи два приза: за редизайн в категория "Бизнес сайт за услуги" и за най-добро "Мулти скрийн решение".

Новият Mtel.bg, който бе номиниран като финалист в четири категории, е активен от средата на април и вече предлага много повече възможности за клиентите на телекома, като отразява изцяло тяхното поведение и нужди онлайн.

Дизайнът на уебсайта е изцяло променен, а основните му функционалности са подобрени и са в съответствие с най-добрите практики в тази област, обясняват от "Мтел". Услугите са персонализирани, като клиентите могат да ги управляват онлайн, както и да заплащат своите сметки през сайта.

В рамките на проекта за редизайн беше обновен и електронният магазин на "Мтел", който позволява на клиентите да закупуват устройства, мобилни планове, комбинации от услуги или да добавят екстри към настоящия си план.

Сайтът е еднакво удобен за ползване както през настолни компютри и лаптопи, така и през таблети и мобилни устройства, за което получи наградата за мултиекранно решение. Изпълнител на проекта е Studio X Creative.

Ожесточената виртуална "битка" между отборите на Столичната математическа гимназия (СМГ) и Английската гимназия в Бургас в онлайн платформата на "Мтел loop" спечели гласовете на журито за най-добър "Социалноотговорен проект".

Младежите буквално "превъртяха" интернет, а СМГ спечели финансиране, за да участва в състезание в Харвард. По осъществяването на проекта са работили The Smarts, Studio X Creative и All Channels Communication Group.    

Видеото "Конспирацията на плана Мтел loop S" беше създадено само за онлайн среда, като е базирано изцяло на нашумелите в интернет "ильоминатски видеа" и конспиративни теории.

Само за броени часове след публикуването му във "Фейсбук" страницата на Loop то предизвика вирусен ефект сред потребителите, като в крайна сметка беше гледано над 100 хил. пъти. Творческата идея и изпълнението на проекта са на All Channels Communication Group.    

"Български награди за уеб" е най-големият конкурс в сферата на интернет технологиите у нас. Надпреварата, чиито организатор е Българската уеб асоциация (BWA), традиционно представя най-качествените и успешни проекти в родното онлайн пространство и поставя акцент върху добрите практики в бранша у нас. Тази година те се състояха за седми пореден път.

Междувременно от "Мтел" обявиха, че сменят медийната си агенция с Mindshare, след като не са успели да постигне съгласие по условията на новия договор с досегашната си агенция "Карат", която спечели конкурса по-рано тази година.

Два месеца след избора телекомът е изпратил писма за потвърждаване на условията, заявени по време на конкурса, на класираните на второ и на трето място. В резултат Mindshare са определени за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на "Мтел", като договорът между компанията и телекома вече е факт.

Mindshare e глобална медийна агенция, създадена през 1997 г., която работи на българския пазар като част от "Огилви груп България". Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании: Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Intomedia и Metric DS.

Източник: Мтел