Какво е важно да знаете, когато изграждате онлайн идентичността си

В ерата на новите технологии и постоянната връзка с интернет дигиталният маркетинг е един от основните начини да достигаме до потребителите си. Днес почти всеки вече има профили в социалните мрежи, а както знаем, пазарът следва клиентите, така че и ние трябва да сме там.

Ето пет стартови съвета за добро развиване на дигитален маркетинг и онлайн идентичност: 

1. Не е нужно да сте във всички социални медии

Проверете кои са актуалните медии за момента и също така кои кореспондират на вашата фирма. Ако смятате, че вашите клиенти не биха си прекарвали времето в Pinterest, не е нужно да правите профил и там. Важното е щом подберете в кои соцаилни медии ще бъде представена вашата фирма, да поддържате редовно профилите си и да следите за потребителски мнения, въпроси и критики.

2. Вашият сайт е вашето лице онлайн

Уебсайтът на една фирма показва нейният професионализъм. Не можете да претендирате за експертност и актуалност, когато страницата ви прилича на извадена от 90-те. Сайтът ви трябва да е удобен за ползване от обикновени потребители, да е лесен за ориентиране и задължително да има форма за контакт. Нищо твърде сложно (освен ако не е нещо специфично и не се изисква), нищо твърде претрупано и досадно.

Виж още: Служителите ви вярват ли във вашия продукт и в услугите, които предлагате?​

3. Нека да е интересно за вас

Не можете да очаквате от потребителите си да бъдат очаровани от вашия сайт или от профилите ви в социалните медии, ако вие самите гледате на тях с отегчение и безразличие. Ако пък толкова коренно се различавате от собствения си таргет, фокус групите също могат да ви помогнат да определите доколко създавате интереснен и привлекателен онлайн образ.

4. Използвайте известия

Присъствието ви онлайн рано или късно ще доведе до коментари за вас - положителни и отрицателни. Следенето им е доста важно, за да виждате как се движат настроенията спрямо вашата фирма. За подобни известия можете да използвате платформи като Google Alerts и Social Mention.

Виж още: Трябва ли рекламодателите да се откажат от "Фейсбук"?

5. Пишете 

Създавайте съдържание. Колкото повече, толкова по-добре. Съдържанието става все по-важна част от дигиталния маркетинг и ако го имате, вероятността да достигнете до таргет групите си нараства значително - вие пишете, създавате видеа и изображения по тематиката, която ги интересува. Вкараните вътре препратки към вашите продукти и услуги много по-лесно ще се прокраднат така в умовете на клиентите. Ако не можете да се занимавате с това, просто наемете някого. Няма да съжалявате.

Източник: marketing.about.com