Служителите ви вярват ли във вашия продукт и в услугите, които предлагате?
Вашите служители са истинска ценност, която е двигател на маркетинга и на целия бизнес. Те се срещат, общуват, радват и ядосват клиентите. От опита им могат да дойдат ценни идеи за подобряване на продуктите и важни съвети за следващите рекламни кампании. Лицата им говорят за бранда много повече, отколкото всички видове лого с перфектен цвят и дизайн.
Виж още: Маркетингът ще стане изцяло персонален
Когато бизнесът стартира или му предстои промяна, е необходима кампания за вътрешен маркетинг, наред с тази във външната среда.
Важно е те да са информирани и да участват в новите инициативи и стратегии, които се случват в компанията. Ако хората ви не могат или не искат да подкрепят бизнеса, маркетинг усилията ще дадат само временен резултат.
Как да започнете тази кампания?
Синхронизирайте същността на марката, ценностите и корпоративната култура
Маркетинг отделът трябва да работи в тясно сътрудничество с този за Човешки ресурси, за да съвпадне изцяло разбирането за приоритетите на компанията във вътрешната и външната среда.
Мотивирайте служителите да застанат зад марката
Избирайте ги и ги възнаграждавайте съгласно постиженията, които са в съответствие с политиката на марката.
Утвърждавайте и повтаряйте непрекъснато ценностите на марката
Използвайте средствата за вътрешна комуникация, за да разпространявате добрите примери за поведение и излъчване на служителите, които отговарят на обещанията на марката пред клиентите.
Лаура Лейк за MarketingAbout
3 Коментара
Whether it's Meta, Google, or TikTok, they know how to deliver across platforms. AdvertMate review
Combines interest in both AmpCast’s application to gaming and the involvement of Chris Munch, signaling deeper research intent. ampcast games chris munch
I’ve been promoting ClickBank products for years, and this system is a great way to automate that process. 1 Page Profit System Review