Седем популярни личности приеха предизвикателството да станат първите посланици на социалната кампания #4040caratrun, чиято цел е да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас

Икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистът Константин Вълков, водещите от "Дарик радио" – Михаил Дюзев и БНТ – Сибина Григорова, маркетинг мениджърът на Opel за България Владимир Тодоров, както и изпълнителният директор на Carat Bulgaria – агенцията инициатор на социалната кампания – Мария Грашнова, ще влязат в 40-дневна надпревара с целта да пробягат поне 40 километра, събирайки привърженици чрез популяризиране на идеята в социалните мрежи и създавайки повече интерес към практикуването на спорт в България. 

#4040caratrun

От 29 септември, всеки един от участниците в социалната кампания Carat Run ще разполага с пълна екипировка на Adidas, предоставена от Carat България и специално мобилно устройство с пакет данни, предоставени от Mtel, с което ще измерва и споделя пробяганите километри чрез хаштаг – #4040caratrun. "Дарик радио" ще отразява ежедневно техния статус и ще информира за прогреса им.

Идеята на Carat Run

При представянето на кампанията Радослав Неделчев, директор "Бизнес развитие" в Dentsu Aegis Network, част от която е и Carat, обяви:

"Според проучване на Евробарометър, България е страната, в която най-рядко се спортува под каквато и да било форма, като 78% от запитаните са отговорили, че никога не са спортували или играли някакъв вид спорт. Основните причини, които се посочват за това са липсата на свободно време и на мотивация. С Carat Run целим да поставим начало на обратното броене, като целта ни е чрез лицата на кампанията да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха."

Лицата

Владимир Каролев: Управляващ съдружник в Балканска консултантска компания, която развива дейност в областта на корпоративните финанси и чуждестранните инвестиции. Работил е в Института по Икономика и Организация на Металургията като научен сътрудник, в KPMG Barents LLC като мениджър и старши мениджър, като Изпълнителен директор на инвестиционния фонд ECM-БППФ. Участвал е в икономическия екип на НДСВ. Бил е общински съветник от НДСВ в Столична община. Хобитата му са преходи по планините, гмуркане, сноуборд и каране на мотор. Женен, с две деца – момче и момиче.

Мария Каракушева: Един от най-добрите млади пианисти в света. Започва да свири на пиано малко преди да навърши 5 години, а на 12 изнася първия си самостоятелен концерт в зала "България". Учи инструмента в Музикалната академия, където влиза сред първите в списъка. Завършва с пълно отличие. В момента, на 23 години, обмисля да запише още една магистратура – музикален мениджмънт. Работи по три големи собствени проекта – Classic In The House, Classic In The Jazz и най-новият Grace On Air.

Константин Вълков: Програмен директор на "Дарик радио". Четири пъти специализира в Маастрихт и Брюксел по програми на Европейския журналистически център. Бил е политически кореспондент за България от 2001 до 2003 на базирания в Прага онлайн вестник Transitions Online. От 1996 до 2001 е интернет редактор в сп. "Егоист". Редактор на списанието на British Airways от 2005 г. Бил е и програмен директор на "Ретро радио". Специализира по програми на "Дойче веле". Участва в журналистически обучения на "Ройтерс" във Великобритания и Южна Африка. Женен с две деца.

Михаил Дюзев: журналист и радио водещ на сутрешния блок на националното "Дарик Радио" – "Дарик Кафе" от 2008 г. Преди това, от 2001 г. представя новините на  "Дарик". Водил е и рубриката "Хладнокръвно" в предаването "Нека говорят…" по телевизия Би Ти Ви. Завършил е "Културология" в Софийския университет. Журналистическият му път започва от несъществуващата вече телевизия "ДЕМО" като репортер и водещ на новини.

Сибина Григорова: Политолог по образование, журналист по професия и водещ на съботното сутрешно шоу на БНТ "Животът и други неща". Работила е като репортер в Медиапул, като журналист и редактор в "Капитал", а от януари тази година е управител на Webcafe.bg. Интересува се все по-малко от политика, и все по-вече от "другите неща". Играе редовно тенис и всяка седмица тръгва на йога.

Владимир Тодоров: Маркетинг мениджър на Opel България. Завършил е УНСС с три степени – бакалавър по МИО, магистър и доктор по маркетинг. Заемал е позициите маркетинг и пиар мениджър за "Шевролет" България и за "Хюндай" България. Обича маркетинг, автомобили, музика, книги и спорт. Тича почти всеки ден от седемнадесет години. Играе футбол. Част е от футболния отбор на Opel SEE.

Мария Грашнова: Изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network – България. Основният фокус на компанията е върху стратегическото и медийно проучване, планиране и купуване. Сред клиентите, които ползват нейните услуги са Mondelez, Mtel, General Motors, Софарма трейдинг, adidas, Mattel и др.

Партньори на кампанията

Партньорите на кампанията имат богат опит и традиции в изграждането на спортния дух на българите. Opel Bulgaria непрестанно инвестира във високотехнологични проекти, които се стремят към поддържането на екологичното равновесие и природосъобразния начин на живот. 

За Mtel спортният дух и традиции винаги са представлявали важна част от личната философия, неделима от разбирането за правене на бизнес и подкрепата на обществено значими каузи. През годините телекомът се е доказал като един от най-големите инвеститори в българския спорт.

Bulevard.bg и "Дарик радио" са медийни партньори на Carat Run.