Таргетирането на аудиторията по полов признак е много ключово за ефективното достигане на рекламното послание до потребителите.
Според скорошно проучване на Pew, Exact Target и Nielson, цитиран от smallbiztrends.com, сочи, че 56% от мъжете ще обърнат внимание на реклами с купони в сравнение с 39% от жените. От своя страна 71% от дамите ще харесат или последват даден бранд заради промоции, докато при силния пол говорим за 18%.
По какъв начин мъжете и жените използват различни социалните мрежи?
Съгласно резултатите от проучването мъжете използват социалните мрежи за бизнес (27%) и излизане на срещи с жени (13%).
При жените социалните мрежи изпълняват множество функции: осъществяване на контакт с приятели, блогване, споделяне на снимки, забавление и обогатяване с "как да..." информация.
Що се отнася до бизнеса, мъжете търсят бърз достъп до информация и промоции от страна на желаните брандове. Затова и те използват много повече купони и сканират QR кодове в сравнение с нежния пол.
Жените игнорират платените реклами от брандове и се фокусират върху тематична информация по въпросите, които ги вълнуват.
Според получените резултати мъжете основно се вълнуват от следните теми онлайн: коли, спорт, екшън и секс.
Жените от своя страна базират интересите си на сантименталност, семейство, решаване на ежедневни проблеми, деца и домашни любимци.
Общи интереси между двата пола са хуморът, финансите, известните личности и различните методи за вдъхновение и мотивация.
Виж още: Медийният пазар в България в цифри
Мъжете и жените използват дори смартфоните си по различен начин.
Съгласно проучването по-голямата част от мъжкия пол се интересува от получаването на актуални новини, гледането на видео материали и използването нa GPS.
Преобладаващият процент от жените използват своите мобилни телефони, за да пишат съобщения, да споделят снимки и да играят игри.
Разбира се, като всяко проучване, резултатите не са на 100% акуратни, но със сигурност могат да дадат една по-ясна представа за начина, по който двата пола използват социалните мрежи.
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook