Наградата се присъжда в конкуренция с 650 агенции от 42 държави

За поредна година "Карат" бяха отличени като медия агенция №1 в света от международната изследователска агенция RECMA*.

Титлата се присъжда въз основа на анализ, който обхваща 650 агенции от 42 държави по целия свят. Те се оценяват по 19 критерия, вкл. придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, сила и стабилност на ръководния екип, целево разпределяне на ключови ресурси към дигитални медии, развитие на разнообразен медия микс.

Наградата е единственото изследване в глобален мащаб, базирано на качествени параметри, като "Карат" си осигуряват челното място в класацията за пети път от последните шест доклада на агенцията.

Според RECMA "Карат" са увеличили своите качествени параметри със 118 пункта спрямо последния доклад на агенцията от май т.г., като основен двигател за това са скорошните успехи в придобиването на нов бизнес и запазването на настоящи клиенти, както и развитието на мениджмънта и назначаването на даровити нови кадри в мрежата на компанията.

"Много сме щастливи, че за пореден път сме обявени за глобална агенция номер 1 в класацията на RECMA. Това е най-мащабният и пълен доклад в нашата сфера; да сме на челно място в него е ясна индикация за възможностите на нашата агенция и качеството на работа, което получават нашите клиенти", коментира глобалният президент на "Карат" Дъг Рей.

* RECMA е международна изследователска агенция, която оценява работата на дигиталните и медия агенции в световен мащаб. Глобалния доклад на RECMA е най-важното и основополагащо изследване, правено от агенция за медийни проучвания. Тя базира своята класация на качествени показатели.

Във всяка от над 40-те държава медия агенциите и независимите играчи се оценяват според 16 до 19 ключови критерия за дейността си, разделени в четири категории:
- Комуникационни конкурси,
- Моментум (ръст на клиентско портфолио, ръст на пазарен дял, нов бизнес, награди, промени в топмениджмънта и др.),
- Ресурси (географско покритие, диверсификация, процент на дигиталните дейности, развитие на персонала),
- Профил на клиентите (лоялност, брой големи рекламодатели, локални клиенти и т.н.).

Carat е глобална медийна агенция номер 1 според RECMA и пазарен лидер в дигиталните и разнообразни медийни решения. Основен фокус на компанията е стратегическото и медийно проучване, планиране и купуване. Основана през 1968 г. като първата медийна агенция в света, Carat е част от Dentsu Aegis Network и обслужва клиенти в повече от 150 държави с над 6000 служители в целия свят.

Carat е на българския пазар от 2012 г. и се позиционира като иновативна и високоефективна комуникационна агенция. 

Като част от Dentsu Inc., Dentsu Aegis Network е първата глобална комуникационна компания в дигиталната епоха. Чрез своите девет международни агенции: Carat, Dentsu, Dentsu media, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, MKTG, Posterscope и Vizeum, както и с подкрепата на постоянно развиващите се специализирани компании: Amnet, Amplifi, Data2Decisions, Mitchell Communications (PR), psLive и 360i, Dentsu Aegis Network се стреми да е глобалната мрежа, която всеки клиент би избрал, търсейки най-добрите знания и възможности за бранд, медийни и дигитални комуникационни услуги. 

Dentsu Aegis Network предлага отличителна и иновативна гама от продукти и услуги, ръководейки мрежата от своето седалище в Лондон. В компанията работят над 27 хил. професионалисти от 123 държави в цял свят. 

В България Dentsu Aegis Network притежава и развива комуникационните агенции Carat и Vizeum, специализираната агенция за дигитален маркетинг iProspect, търговското подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн Amnet, както и подразделението за инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi.

Източник: Carat