Певицата и актриса, която е снимала филм и у нас, има най-много последователи и е на най-харесваните снимки в социалната платформа

Селена Гомес, която има близо 90 млн. последователи в "Инстаграм", постави нов рекорд - нейна снимка събра за две седмици над 4,2 млн. харесвания.

На кадъра певицата позира в едър план с бутилка безалкохолно, на чийто етикет пише "You're the spark" (Ти си искрата) - стих от нейната песен Me & The Rhythm. "Когато твой текст е на бутилката...", гласи краткото пояснение към фотоса.

Експерти в социалните мрежи обясняват, че успехът й се дължи на чувството за мярка и смислените послания зад всяка публикация.

Виж още: Най-харесваните снимки в историята на "Инстаграм"

През март тя отне първенството по брой последователи в "Инстаграм" от приятелката си Тейлър Суифт, детронирала по-рано Ким Кардашиян, която на свой ред измести Бийонсе.

Малко по-късно целувката й с Джъстин Бийбър от тяхна снимка по бански в басейн (отглас от някогашната им тийнейджърска любов), стана най-харесваният кадър в "Инстаграм" - над 3,57 млн. пъти само месец и половина след като певецът го публикува в профила си.

Дотогава рекордът се държеше от стилен портрет на Кендъл Дженър, а сега е подобрен за много по-кратък срок.

Миналата година Гомес се завърна на музикалната сцена с албума Revival (Възраждане), а Me & The Rhythm беше сред синглите оттам, заедно с Good for You, Hands to Myself и Same Old Love.

Виж още: Селена Гомес разкри, че е неизлечимо болна

Хитът й оттам за лято 2016 е последният сингъл - Kill 'Em With Kindness. Артистичният черно-бял клип, където тя отново позира по бельо, е режисиран от Емил Нава.

През май започна световното й турне, което минава през Европа наесен. Тази година излиза и нов филм с нейно участие - екранизацията по романа на Джон Стайнбек "В неравна борба" (In Dubious Battle), режисирана от актьора Джеймс Франко.

Селена е и звездното лице в новата рекламна кампания на френската модна къща Louis Vuitton за есен-зима 2016, заснета от Брус Уебър.