Любимият шоколадов десерт в Страната на изгряващото слънце се предлага в десетки най-невероятни вкусове
Три вида "КитКат", които напомнят на суши, бяха пуснати в най-новия фирмен магазин в Токио, където се предлагат местните разновидности на шоколадовия десерт.
Външно те имитират суши специалитети, но вкусът няма нищо общо - сушито с риба тон всъщност е малиново, версията с омлет, увит във водорасло, е крем от тиква, а сушито с морски таралеж има вкус на пъпеш с маскарпоне и водорасли.
За да е пълна приликата, основата е от оризон с бял шоколад и лек намек за уасаби.
От местния клон на "Нестле" обясняват, че идеята тръгнала от миналогодишна първоаприлска шега с пародия на реклама за "КитКат" с вкус на суши.
Специалният "суши сет" с трите вкуса се подарява до 14 февруари в магазина на луксозната търговска улица "Гинза" - само на клиенти, които похарчат поне 3000 йени (26,47 долара), пояснява Си Ен Ен.
От 1973 г. насам, когато KitKat навлиза на местния пазар, "Нестле Япония" са пуснали около 300 разновидности на популярния десерт, а вкусовете им варират от ягода и зелен чай до печено соево брашно, лимонада, европейско сирене, саке и дори уасаби.

Потребителите са свикнали да експериментират с новите аромати, а някои дори ги колекционират.
Името на шоколадовото лакомство се родее с израза Kitto Katsu, с който японците пожелават успех и късмет на своите близки и приятели, особено в училищните приемни изпити.
Това е свързано и с обичая "омияге", според който след командировка или друг вид пътуване трябва да донесеш сувенири на семейството и колегите си - а някои вкусове се намират само в определени региони, например сладък картоф от Окинава, пудинг от Кобе, чийзкейк от Йокохама.

В края на 2015 г. се появи дори лимитирано количество KitKat със златно покритие - само 500 бройки, като цената им (над 2000 йени, или малко над 15 евро) не беше по джоба на всеки.
Лимитираното издание Sublime Gold имаше намален размер и тънко златно покритие, а вкусът му наподобяваше наситения тъмен шоколад.
Предлагането му също беше ограничено - само в осемте фирмени бутика за шоколад Chocolatory: в Токио, Киото, Нагоя, Осака, северния град Сапоро, Фукуока в южната част на страната. Поводът - отчитането на 1 млн. посетители.

"Нестле” присъстват в Страната на изгряващото слънце вече повече от век, а успехът им се обяснява със способността да адаптират своите глобални марки в съответствие в нуждите на тамошните си клиенти и почитатели.
Например KitKat Zunda с вкус на паста от зелена соя (едамаме) се среща в региона Тохоку, в североизточната част на остров Хоншу.

7 Коментара
An online resource called traveltweaks .com was created with travellers’ requirements in mind. It offers vital information, advice, and insights to make every trip unforgettable.
In customer service, for example, 267-820-9231 might be a dedicated line for resolving inquiries or providing information.
Moreover, the branding of okiha18 convenience store things extends to the packaging and presentation of products.
La Fuori is a compelling short film that explores themes of isolation and transformation. With its striking visuals and evocative storytelling, it creates a poignant atmosphere, drawing viewers into a world of introspection and emotional depth. La Fuori
IOP has helped me stay focused on my sobriety. addiction treatment center atlanta
Detox Nashville’s focus on holistic healing was key to my successful detox. Drug Detox Nashville
Addiction treatment teaches individuals how to cope with cravings and avoid high-risk situations. Drug Rehab Nashville