"Пепси" вдъхновява хората да излязат от своето всекидневие в замяна на незабравими моменти

Кампанията Pepsi Challenge търси най-вълнуващото предизвикателство и провокира почитателите на марката да се изявят творчески в няколко основни теми: спорт, мода, технологии и музика.

Кампанията, която започна на 4 май, задава осем седмични предизвикателства, провокиращи хората да се поставят в необичайна ситуация заедно с любимото си пепси.

Желаещите да участват представят своите селфита, заснети според темата на съответното седмично предизвикателство. След като са се опитали да уловят слънцето, да погледнат на Pepsi от различен ъгъл или да отидат някъде, където никога не са били, те стават част от Pepsi  Challenge. Това са само някои от предложените до този момент предизвикателства. 

До края на кампанията остава още малко време, но всеки може да се включи, като използва освежаващите напитки в подкрепа на своето желание да се впусне във вълнуващо приключение - и да покаже най-оригиналния начин да се забавляваш със своето Pepsi.

Можеш да го рециклираш и да дадеш втори живот на празната кутийка или да последваш своето вдъхновение и да създадеш ново творение от използвани Pepsi кутийки. 

С тези предизвикателства "Пепси" стимулира последователите си да излязат от зоната на комфорт и да преминат отвъд бариерите си, като направят неща, за които са мечтали, но никога не са се осмелявали да осъществят.

"Пепси" предизвиква своите фенове да живеят сега и да се включат в кампанията Pepsi Challenge, като качват своите снимки на www.pepsi.bg.

Кампанията Pepsi Challenge има за цел да превърне всеки момент в запомнящ се. Тя продължава до 28 юни, а финалистите ще бъдат представени на специалното Pepsi Challenge парти на 11 юли в "Какао бийч", Слънчев бряг. 

Pepsi Challenge е глобална кампания на PepsiCo под наслов Hold My Pepsi, а нейни посланици са Серина Уилямс, Хамес Родригес, Ъшър и Никола Формичети. Всеки от тях предизвика себе си, като използва освежаващите напитки за подкрепа на своето желание да се впусне във вълнуващо приключение.

Шампионката от "Ролан Гарос 2015" Серина Уилямс замени тенискорта с модния подиум. Попзвездата Ъшър вървя през жарава, за да даде старт на горещо плажно парти. Бързо нарастващата популярност на топфутболиста Хамес Родригес (Колумбия, "Реал Мадрид") не му попречи да изиграе поредния си мач на джаги вместо на стадиона, а модният дизайнер Никола Формичети остави своя подпис върху внушителен стенопис. Проследете глобалната кампания на #pepsichallenge.