В клипа си за Супербоул 2015 "Бъдуайзър" експлоатират за трети път приятелството между малък голдън ретривър и тежкотоварните шотландски коне от породата Клайдсдейл.
След успеха на Puppy Love, която стана най-популярната реклама, излъчена по време на Супербоул 2014, тази година е ред на Lost Dog (Изгубено куче), където в главната роля се редуват осем паленца на възраст не повече от три месеца.
Режисьор на видеото е Джейк Скот, син на Ридли, а като музикален фон звучи хитът на "Проклеймърс" I'm Gonna Be (500 Miles), но в бавната версия на Sleeping At Last.
Сюжетът: Стопанинът от миналия клип страда по изгубения си домашен любимец, който преминава през различни изпитания и дори се изправя срещу вълк, когато на помощ му се притичват неговите верни приятели от конюшнята... И всичко завършва само в една минута - с хепиенд и бутилка от любимата бира.
За година предишната реклама е гледана над 55 млн. пъти, а за по-малко от денонощие в YouTube продължението й натрупа 5 млн. прегледа. Тв премиерата е в рекламните паузи на Супербоула на 1 срещу 2 февруари.
Виж още: Футбол от друга планета
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook