Екипът на Dentsu Aegis Resolutions има значителен опит в изследванията на различни пазарни сегменти

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network, развиваща в България медия агенциите Carat и Vizeum, както и специализирана компания за дигитален маркетинг iProspect, обяви създаването на ново звено за изследвания на българския пазар - Resolutions.

Dentsu Aegis Resolutions ще предлага качествени и количествени методи за изследване на медийния пазар.

Услугите на Resolutions включват изследване на рекламната ефективност от гледна точка на комуникационния ефект върху поведението и нагласите на потребителите към марките, изследване на приноса на рекламата за успеха на бранда, мониторинг на съдържанието, както и вече познатият на българския пазар инструмент за проучване на потребителските нагласи The Consumer Connection System (CCS).

CCS подпомага комуникационното планиране чрез точен анализ на потребителите, тяхното поведение, потребителско изживяване, както и определянето на оптимален медиен микс, отговарящ на целите на конкретна кампания.

Виж още: "Карат" прогнозира 5% ръст на глобалните инвестиции за реклама

Създаваме Resolutions, за да усъвършенстваме процеса на вземането на точни маркетингови решения от нашите клиенти, обясни целите на новата структура Радослав Неделчев, директор бизнес развитие в Dentsu Aegis Network, България, и допълни:

"Екипът на Dentsu Aegis Resolutions има огромен опит в изследванията на различни пазарни сегменти, вкл. хранителни продукти, безалкохолни напитки, козметика, фармацевтични продукти, доставчици на финансови услуги и застраховки, търговци на дребно, медии и телекомуникации, потребителска електроника и луксозни стоки. Вярваме, че, чрез услугите на Resolutions клиентите на Carat, Vizeum и iProspect ще са с още една стъпка пред всички останали."