Защо списанието прекрати едногодишния експеримент "без голота" - и как изглеждаше през този неудачен период
Преди година сп. "Плейбой" престана да публикува актови снимки, като претърпя "преосмисляне" и редизайн, които използваха като "пътеводна светлина" десетилетието на интелектуална, артистична и литературна мощ - 60-те години.
Концепцията, ориентирана към "ново поколение", която претендираше за "съвременен подход" към фотографиите на красиви жени, обаче претърпя провал.
След като мартенският брой за миналата година стана първият без голи снимки, година по-късно голотата се завръща с хаштаг #NudityIsNormal (Голотата е нещо нормално).
Виж още: Последната гола корица на "Плейбой"
Междувременно в. "Ю Ес Ей тудей" коментира новината, като перифразира предизборния девиз на Доналд Тръмп: "Да направим "Плейбой" отново велик" - и я тълкува като завръщане към здравия разум.
Превръщането на списанието от ерудиран "Пентхаус" в момчешка версия на "Вог" беше истинският знак, че Тръмп ще стане президент, пише многотиражният вестник. А за "Плейбой" това се оказа катастрофа - или както обяснява Купър Хефнър, изхвърлянето на голите снимки е било "лоша идея"...
Първата корица на "Плейбой" в броевете без голота - март 2016. Лице на броя е звездата от социалните платформи Snapchat и "Инстаграм" Сара Макданиъл, според която идеята е читателят да я погледне с очите на нейното гадже
"Първи ще призная, че начинът, по който списанието представяше голотата, беше старомоден, но премахването й от страниците му беше грешка", написа в "Туитър" синът на Хю Хефнър, който досега открито критикуваше това решение. Той зае поста главен творчески директор през октомври.
Легендарното мъжко списание, което излиза от 63 години, взе това решение в опит да вдигне тиража и да привлече по-широк кръг рекламодатели.
"Голотата никога не е била проблем, защото голотата не е проблем. Днес си връщаме своята самоличност и преоткриваме кои сме", заявява Хефнър-младши.
Сред новостите е и отпадането от етикета "Забавление за мъже" от корицата. "Плейбой" винаги ще е лайфстайл марка, фокусирана върху интересите на мъжете, но ролите в междуполовите взаимоотношения в обществото еволюират - и ние с тях, категоричен е новият творчески директор.
Отсъствието на актови снимки донесе на списанието по-добри позиции по будките за вестници, но ръстът в продажбите не можа да компенсира спада в абонамента, констатира "Ню Йорк поуст".
Виж още: Хю Хефнър продаде имението "Плейбой"
Инвестиционната компания Rizvi Traverse, която пое контрола върху мажоритарния дял от "Плейбой ентърпрейзис" през 2011 г., прави безплодни опити да продаде издателството или да привлече нови инвеститори.
Въпреки това до миналата есен управителят й Бен Кон, който е и действащ изпълнителен директор на "Плейбой ентърпрайзис", нямаше намерение да се връща към голотата, тъй като се опасяваше, че старата концепция може да накърни възможностите за лицензионни и мърчандайзинг сделки.
Лице на новия двоен брой за март и април (снимката най-горе) е мартенската "Мис Плеймейт" Елизабет Елам. Разгледай по-долу и други от кориците на списанието в периода без голите снимки.
Корицата за ноември 2016, с момичето на месеца Ашли Смит от Остин, щата Тексас
Певицата Скай Ферейра на две корици за двойния "ренегатски" брой за октомври 2016
Юли-август 2016 - тематичният брой, посветен на свободата
Източник: "Ю Ес Ей тудей", "Ню Йорк поуст"
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook