Половин век след премиерата на напитката у нас, компанията пуска лимитирана серия с лого на български език, юбилеен сайт и песен

"Кока-кола" отбелязва 50 години от производство на популярната напитка у нас и това е повод на пазара вече да се появи лимитирана серия с опаковки, върху които логото е изписано на български.

Преди половин век България първа от бившия социалистически лагер започва производство на "Кока-кола" и изписва логото на световната марка с кирилски букви.

Настоящата година е забележителна и с факта, че емблематичната за марката контурна бутилка става на 100. Препускащият ход на времето е като контурната бутилка - задава форма, но хората и техните истории я изпълват със съдържание, обясняват от фирмата и с юбилейния сайт ShareADream.bg ни припомнят, че вдъхновението за по-добро бъдеще е в радостта от настоящето.

На www.shareadream.bg "Кока-кола" събира историите на истински вдъхновители: повече или по-малко известни хора, които изпълват живота със съдържанието на ежедневните усилия и смелост, вярата в собствените възможности и мечти, в каузите с обществена стойност и подкрепа. Истории, които си струва да бъдат разказвани и споделяни.

Целта на www.shareadream.bg е да открие и новите мечтатели, които ще споделят своите идеи, за да продължат контура на щастието. Всеки може да сподели своята смела мечта, която ще направи следващите 50 години по-вдъхновяващи и щастливи за всички.

Вдъхновяваща е и песента "Любов за пръв път", в изпълнение на финалистките от X-Factor Кристина, Михаела и Невена.

Дебютният общ проект на новите музикални звезди е българска версия на хита First Time, First Love, посветен на първата любов и първата целувка като начало на най-вдъхновяващите и щастливи истории.

Целувката е еднакво вдъхновяваща за всички, ето защо "Кока-кола" събира известни българи заедно със служители от системата на Coca-Cola у нас в кампания по повод 50-годишнината.

Тв водещата Мария Силвестър, певецът Ангел Ковачев и параолимпиецът Михаил Христов позират заедно със съимениците си Мария, Ангел и Михаил, чиито ежедневни усилия допринасят кока-колата да достига до всеки българин. 

Източник: Coca-cola