Мечтата на всяка автомобилна компания е да успее да пробие в Китай.

Много от икономистите признаха, че парите са в тази страна и има твърде много богаташи, които още не осъзнават какво може да си купят с тях. 

Китайците винаги са искали да имат много повече място на задните седалки, което доведе до удължаването на лимузините на Mercedes-Benz, BMW и Audi. Иновациите са добре дошли, но едва ли сме предполагали, че автомобилна компания ще стигне до там, че да променя клаксона на возилата си. 

Audi трябвало да се подготвят много добре за Индия, защото трафикът там изисквал доста по-силна сигнализация. Другият проблем е, че клаксонът трябвало да бъде по-издържлив, защото веднага след педала за газ и спирачка, хората използвали точно него. 

Разработката била толкова важна, че клаксоните свирили две седмици без почивка в закрито помещение. Децибелите са поне няколко пъти по-високи. 

В Индия се натиска клаксон на всеки три секунди, почти като в София, посочва men.bg.