Това е седмото издание на годишната класация

Близо 8200 души вече посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас "Любимите марки".

Първият кръг 

Стартът на първия етап на инициативата беше на 25 май и ще продължи до 31 май. В този етап от инициативата потребителите посочват предпочитаната от тях марка в падащото меню на предварително селектираните 25 категории.

Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, които марки ще станат ясни съвсем скоро. Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Другите етапи

Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 25 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. В следващия кръг, който ще стартира на 8 юни, ще продължат онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Все повече хора по света повишават своите очаквания относно представянето и ефективността от страна на конкретен продукт или услуга. И в повечето случаи ние го получаваме - картофките са винаги свежи, чиниите блестят.

Любимите марки превъзхождат самите брандове. Те ни доставят по-голямо удоволствие от очакването за по-висока ефективност на бранда. Любимите марки седят на върха на най-високите нива на уважение. Те достигат до сърцата ни толкова добре, колкото и до ума ни, създавайки интимна, емоционална връзка, без която просто не можем да живеем. Казано просто, любимите ни марки ни вдъхновяват.

Всяка година в класацията "Любимите марки" взимат участие над 20 хил. потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

Bulevard.bg и Svejo.net са официален партньор на инициативата.

Източник: Bulevard.bg