"Фейсбук" пусна три нови инструмента, с които рекламодателите може да подобрят присъствието си в най-полулярната социална мрежа в света

Новите рекламни инструменти са в допълнение с представената по-рано през годината платформа "Атлас" (Atlas), която позволят по-прецизно планиране и достигане до целевите аудитории. 

Таргетиране по интереси

Първият нов инструмент, който се казва Interest targeting, дава възможност за допълнителна разбивка на фен базата на страниците във "Фейсбук". 

Така промотираната публикация, свързана музикално събитие например, може да бъде изпратена само до феновете, които се интересуват от музика. 

Виж още: Бутон "Не ми харесва" във "Фейсбук"? По-скоро не!

Краен срок

В улеснение на рекламодателите идва и новата фукция Post End Date, който ще позволи да се поставя крайна дата на рекламираната публикация, за да не достига тя до потребителите, след като е вече неактивна или неподходяща. 

Досега това се контролираше ръчно. 

Виж още: Трябва ли рекламодателите да се откажат от "Фейсбук"?

Допълнителна реклама на популярни постове

Идва и най-интересният от трите инструмента - Smart Publishing. Новата функция индентифицира и публикува в новинарския поток популярни постове, свързани с рекламодателя. 

Те няма да се появяват във "Фейсбук" страницата на компанията, но ще бъдат видими за потребителите и ще помагат за генерирането на допълнителен трафик.

Виж още: Събитията на 2014 г. според "Фейсбук"