Футболист номер 1 в света атакува не само на терена, а и потребителите на спортни стоки, мобилни телефони, безалкохолни напитки, дори козметика

Шампоанът против пърхот, който рекламира в съблекалнята, или участието му в новия футболен хит на Шакира -  това са само два видеосюжета с Лионел Меси, които ни заливат отвсякъде в навечерието на световното по футбол.

Кание Уест озвучава новата реклама на "Адидас", чието пускане съвпадна със сватбата на рапъра с Ким Кардашиян във Флоренция миналия уикенд - и финала на Шампионската лига, спечелен от "Реал" (Мадрид).

The Dream: all in or nothing (Мечтата: заложи всичко или нищо) е заснета от известния бразилски режисьор Фернандо Мейрелеш, известен с филми като "Градът на Бога", "Вечният градинар" и "360".

Освен Меси, в клипа участват и други от най-добрите футболисти в света, спонсорирани от "Адидас": Дани Алвеш, Бастиан Швайнщайгер, Луис Суарес, Хави, Жорди Алба, Месут Йозил, Робин ван Перси и Давид Вия.

Футболни звезди - начело с Лео, като капитан на тима, - са събрани и в близо 5-минутната реклама на "Самсунг" за Galaxy S5 и аксесоарите Gear. Видеото, озаглавено The Training (Тренировката), ни се натрапва в YouTube и вече е събрало над 40 млн. прегледа.

Аржентинецът Меси, португалецът Кристиано Роналдо и още деветима играчи са събрани в един интернационален отбор, Galaxy 11, за да спасят Земята от извънземно нашествие на роботи - сюжет, който някои вече сравниха с второкласна научна фантастика.

Звездният състав включва национали от половината държави финалисти на мондиала: Марио Гьоце (Германия), Оскар дос Сантос (Бразилия), Ву Лей (Китай), Стефан Ел Шаарави (Италия), Икер Касияс (Испания), Уейн Рууни (Англия), Ландън Донован (САЩ), Александър Кержаков (Русия), Виктор Моузес (Нигерия), Радамел Фалкао (Колумбия) и Чънг-Йонг Лий (Южна Корея). Наставник на сборния тим е германската легенда Франц Бекенбауер.

Според рекламни спецове това е една от най-високобюджетните кампании на "Самсунг", а началото й бе дадено още в края на миналата година с комплектоването на отбора.

Сътрудничеството на Меси с "Пепси" също е произвело нова футболна реклама. Конкурентите от "Кока-кола" се включват по темата с официалната си песен за мондиала, която има дори БГ версия с участието на Лео, Део, Играта, Рафи Бохосян и Жана Бергендорф.

Виж още: Песните на мондиала - футболни химни и бразилски ритми

Кампанията на "Пепси" преди световното обаче също има музикален акцент. В 2-минутния клип Now Is What You Make It, заснет по улиците на Рио, Джанел Моне пее класиката на Дейвид Боуи Heroes, а Лео Меси има епизодична поява в началото, четящ вестник с уводно заглавие: "Меси е магьосник?".

Освен четирикратният носител на "Златната топка", звездният футболен тим на "Пепси" включва Робин ван Перси, Давид Луис, Серхио Рамос, Серхио Агуеро и Джак Уилшър.

Целия кавър на Джанел Моне - първи сингъл от компилацията Pepsi Beats of the Beautiful Game, която излиза на 10 юни, - можете да чуете и в самостоятелния клип към парчето. Всяка седмица на Pepsi.com/TheGame се пуска по един късометражен филм от "визуалния албум", включващ имена като Рита Ора, Тимбаленд, Спайк Лий и Идрис Елба.