"Туитър" разширява популярната си функция за изпращане на директни съобщения, като позволява на потребителите да получават съобщения от други потребители, независимо дали се "следват" един друг, информира CNET, цитиран от агенция "Фокус"

Стъпката е част от усилието да се стимулира растежът на броя на потребителите на социалната мрежа за микроблогове на фона на нарастващия натиск от страна на "Уол стрийт".

"Туитър" посочва, че системата му за директни съобщения, която дава възможност за лична комуникация, досега е изисквала потребителят да следва да бъде следван. 

Сега директните съобщения ще могат да се изпращат до всеки

Функцията ще бъде особено полезна за големи компании и знаменитости, които ще могат да отговарят на хора, изпращащи им съобщения. "Туитър" е тествал функцията сред група от потребители през 2013 г., но я внедрява едва сега. 

Членовете на платформата могат да задействат настройките, които им позволяват да получават директно съобщение от всеки. В мобилните версии за iOS и Android е интегриран бутон за директни съобщения. 

Според "Туитър" промените, които влизат в сила от понеделник в световен мащаб, 

ще направят изпращането на директни съобщения по-бързо и по-лесно

"Туитър", разбира се, не е единствената компания, която вижда потенциала на личните съобщения. Цялата индустрия се ориентира към този вид услуги. За "Туитър" това е нещо повече от нова функция. Промяната идва, след като социалната мрежа смени главната си страница в САЩ, за да привлече нови потребители, които не е необходимо да се регистрират.

През януари компанията въведе нови групови директни съобщения и 30-секундни видео клипове, които могат да се записват, редактират и публикуват в мобилното приложение на социалната платформа.

"Туитър" се опитва да убеди "Уол стрийт", че аудиторията му е по-голяма от месечно активните потребители, за които публикува данни. 

Компанията полага усилия и за увеличаване на броя на активните потребители

В доклада си за четвъртото тримесечие на 2014 година, огласен през февруари, Twitter посочва, че 288 милиона души активно използват услугата месечно. Уол стрийт се надява тази цифра да достигне 295 милиона.

Източник: Агенция "Фокус", CNET