1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

Най-ново

Колко е опасен новият коронавирус от Китай?
Колко е опасен новият коронавирус от Китай?

Популярно

лайфстайл Шопинг

Хималайската сол - мода, която води до йоден дефицит
Хималайска сол

  • 9 растения, които са щит срещу грипа
    Temperatura hrema i bolno garlo

    Температура, хрема и болно гърло

    Какво да добавим в менюто си, за да се предпазим от болестите на сезона

    Дойде онова време от годината, когато най-често срещания аксесоар е носната кърпичка. Грип, настинки и всякакви поводи да се загръщаме с шалове, да говорим пресипнало и да гледаме лошо света през насълзените си от болестта очи.

    Не си правете илюзии, грипът вече ни дебне на всяка крачка. Болен колега в офиса, настинал сервитьор в ресторанта, градския транспорт, който сам по себе си е основен съдържател на кампанията "Предай грипа нататък"...

    И след като болестите ни дебнат толкова здраво, трябва да се погрижи да не ни засегнат. Това може да стане с пиенето на множество витамини и хапчета - ... прочети още


  • Да преборим махмурлука
    Pieneto strogo zabraneno

    Пиенето - строго забранено!

    Представяме ви четири ефективни метода, туширащи махмурлука.

    1. Пийте много вода

    Алкохолът дехидратира организма, затова водата е най-добрият начин да се почувствате по-добре.

    2. Хранете се правилно

    С лек зеленчуков бульон ще си набавите необходимите количества витамини и минерали, без да натоварвате допълнително организма си.

    Виж още: Сутрешен секс срещу махмурлук

    3. Захарта помага срещу треперенето

    Ако махмурлукът ви все още е тежък, изчакайте преди да хапнете нещо сладко. Щом стомахът ви се пооправи, започнете да приемайте храни, които съдържат захар. Захарта помага да усещаме по-малко треперене. Шоколадът е прекрасен избор, а може и да пийнете кафе с повечко захар.

    Виж още: 10 вида ... прочети още


  • Седем признака, че прегрявате от работа
    Stresat i pregryavaneto

    Стресът и "прегряването"

    И още толкова начини да се справим с професионалното прегаряне

    През летните жеги сме застрашени от топлинен удар, топлинно изтощение и топлинен синкоп, но ако не сме успели да си починем достатъчно през отпуска или сме го отложили за последните месеци от годината, вероятно вече ни застига друг вид прегряване - или по-скоро прегаряне, резултат от синдрома на професионалното изчерпване (на англ. - burnout).

    Терминът умствено прегряване се появява през 70-те, за да опише психологическите ефекти от безмилостния стрес на работното място, който се случва така бавно и полека, че лесно може да го объркате със симптомите на други негативизми, например ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност