Светът се възстановява от икономическата криза, но все още в редица компании се правят съкращения.
Мнозина не могат да бъдат сигурни в работата си и единственото, което им остава, е да се стараят да бъдат служителят, с който никой работодател не иска да се раздели.
Вижте няколко съвета за това как да бъдете този служител:
Вършете си работата
Ще започнем от очевидното - вършете работата, за която са ви наели. Много хора имат нужда от супервайзор, който да ги наставлява и да "стои до тях". Дори и когато шефът не е в офиса и си мислите, че няма нужда да се стараете кой знае колко - има!
Спрете да гледате часовника
Не бързайте да скочите от бюрото точно в 18 ч. Бъдете в офиса поне няколко минути преди започване на работния ден и си тръгнете няколко минути след завършването му.
Винаги вършете повече от онова, което е задължително
Ако правите всичко, което се очаква от вас, ще бъдете... средностатистически служител. А целта не е да бъдете средностатистически, а изключително добър служител. Затова забравете за изрази като "Това не е моя работа" и се старайте да бъдете полезни с каквото можете във всяка ситуация.
Вижте още: Как да се харесате на шефа
Бъдете компетентни
Трябва да познавате вашата работа изключително добре и да бъдете човекът, до когото другите да се допитват в случай на проблем или въпрос, а не човекът, който пита.
Вижте още: 10 прости, но ефективни начина за подобряване на паметта
Не злепоставяйте колегите
Никога не се опитвайте да блеснете за сметка на някой друг. Не е ваша работа да изтъквате какво някой не е успял да свърши. Така ще изглеждате като подъл клюкар, а и колегите ще ви намразят.
Бъдете част от социалния живот
Участвайте във всякакви инициативи, организирани служебно - спортни срещи, вечери, доброволен труд.
Източник: profit.bg
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook