Няколко умни маркетингови тактики могат да поставят бизнеса в по-добра финансова позиция това лято
Много различни видове бизнес извън сектора на туризма познават летния спад на продажбите. Това е моментът, в който кривата на приходите тръгва надолу и само допълнителните активности могат да я вдигнат до предишните й нива от пролетта, коментира в сп. Entrepreneur Дебора Суийни – изпълнителен директор на MyCorporation.com, цитирана от "Мениджър Нюз".
Ето какви съвети дава тя:
Работете за маркетинга си повече от обичайното
Лятото обикновено не е периодът, в който ни се работи по социологически данни на аудиторията и инструменти за достигането й чрез маркетингово съобщение, но точно в него не бива да се отпускаме, смята Суийни. По думите й маркетингът и през този сезон трябва да е в топ форма, дори в по-добра от обичайното.
Не бива да стихва потокът от информация по рекламните канали. Налагат се малко повече усилия в летните месеци, но си заслужава, защото благодарение на тях бизнесът няма да се бори да се домогне до желаните резултати в края на годината, казва авторката.
Виж още: 10-те най-чести грешки на малкия бизнес (II част)
Търсете възможности за локална реклама
Около вас има нова аудитория. Въпреки че икономиките се възстановяват след кризата, потребителите са с променена психика. Те научиха добър урок от времената на ръст на безработицата и мнозина сред тях са склонни да харчат далеч по-малко. Проучване на "Галъп" в Щатите показва, че отделяните от хората средства за храна, пътуване и облекло са намалели. Същото проучване обаче посочва и че американците, както други нации, все още държат на лятната си почивка. От това може да се възползва бизнесът.
Всички културни събития, спортни игри, туристически преходи в даден град, независимо колко голям е той, са повод за прииждането на нов поток от хора в него. Ако бизнесът се намира наблизо, той може да спечели от това. Затова е време за локален маркетинг.
Обменът на състава на населението на местно ниво дава възможност за представяне пред нови хора. Идеята е да положите усилие да се покажете пред туристите и гостите на града си през лятото и да създадете присъствие. Външната реклама може да е добър инструмент да го направите.
Виж още: Успехът като светоглед
Преосмисляйте пазара
Ако забележите, че губите значителен пазарен дял, започнете да събирате нови данни за аудиторията си от настоящи и потенциални клиенти. След това инициирайте нови маркетинг активности, предназначени за нея. Ще се изненадате колко може да ви помогне една кампания в социалните медии или чрез SEO в "Гугъл".
Лятото е момент на маркетингово затишие от страна на много конкуренти, когато потребителите активно търсят в мрежата продукти и услуги.
Виж още: Най-честите грешки в продажбите
1 Коментар
A primary advantage of leveraging the ExamsLeader platform is the practical confidence it instills through scenario-based learning. Their CPRP practice test materials are thoughtfully designed to reflect the real-world challenges and decision-making processes central to psychiatric rehabilitation practice. By engaging with these practice questions, you move beyond theoretical knowledge to the application of key principles in areas such as developing rehabilitation plans, facilitating skill-building, and fostering community integration. This rigorous preparation familiarizes you with the exam's focus on applying the PRA's core principles in diverse situations, effectively building the competence and confidence needed to excel on test day.