Промените са съобразени изцяло с клиентските желания и изисквания

Всички частни клиенти на "Мтел" ще получават от началото на май фактура с нов дизайн и съдържание, съобщиха от телекома на пресконференция. Промените са направени след социологическо проучване, проведено сред клиентите от GfK България.

В първия етап от проучването преобладаващата част от клиентите определят фактурата, която получават, като "недостатъчно изчерпателна". Затова в периода септември-октомври 2014 г. "Мтел" инициира фокус групи сред частни клиенти на възраст между 25 и 45 години, които ползват различни абонаменти планове и пакети от услуги.

Препоръките и желанията на участниците в проучването бяха взети изцяло предвид, каза пред журналистите Елина Петрова, мениджър "Управление на клиентски опит" в "Мтел". 

По думите на Здравко Георгиев, който ръководи дирекция "Обслужване на клиенти" в телекома, в новата фактура е включена повече и по-подробна информация в сравнение с досегашната. Клиентите ще виждат детайли за тарифните си планове и включените в тях услуги и пакети, както и за потреблението в пакетите и това извън тях.

Новата фактура е още по-разбираема, като информацията е поднесена по лесен и удобен начин, добави той.

С нов дизайн и съдържание са както хартиената, така и електронната версия на фактурата. Електронният вариант е изцяло цветен, а хартиеният - черно-бял с цветни елементи. Към момента над 74% от частните клиенти на "Мтел" са се отказали от хартиена фактура.

Новата фактура на "Мтел" е в контекста на усилията на телекома да подобри начина, по който си взаимодейства с клиентите, като повиши тяхната удовлетвореност и в същото време ги превърне във фенове на компанията, коментира на днешната пресконференция Елина Петрова.

За тази цел от няколко години в "Мтел" се работи по специална програма. Освен подобряване на фактурата за клиентите, сред мерките в нея са също разработване и предлагане на продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и др.