Amnet позволява автоматизирано купуване на онлайн реклама в България
Dentsu Aegis Network вече предлага официално за първи път у нас автоматизирано купуване на рекламна площ (т.нар. programmatic buying) чрез своето глобално подразделение Amnet. Новият подход ще промени напълно традиционните методи за купуване на дигитален инвентар към по-прогресивен и индивидуален подход, който съчетава профила на интернет потребителите с данните и технологията, с цел да се доставя таргетирана реклама в реално време до най-подходящите консуматори.
Със старта на Amnet страната ни увеличава глобалното портфолио на агенцията до 35 пазара по света и й дава възможност да предостави своя глобален опит в регион, където автоматизирано купуване на онлайн реклама тепърва започва да се развива. Като част от Dentsu Aegis Network България Amnet започва да работи на пазар, където приблизително 6 млрд. real-time bidding импресии преминават месечно през demand-side платформи (DSP).
"Това е много вълнуваща инвестиция, която правим в полза на нашите клиенти. Като водеща група на онлайн пазара у нас чрез комуникационните агенции Carat и Vizeum, както и агенцията за дигитален маркетинг iProspect, ние искаме нашите клиенти да получават най-доброто от световните стандарти - затова и решението ни да развием Amnet в България е вече факт", коментира главният изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България Мария Грашнова и допълва:
"Очакваме дигиталните медии да продължат да се развиват с все по-висок темп и стартирането на Amnet ще ни даде възможност да осигурим нови начини за повишаване на резултатите от дигиталните кампании, а оттам и за повишаване ефективността на инвестициите в онлайн медии. Amnet обединява хора, данни и технология, като осигурява в реално време таргетирана реклама към най-подходящите потребители. Вярваме, че с тази допълнителна оферта ние сме много добре подготвени за следващите бъдещите предизвикателствата на дигиталния пазар у нас."
Глобалният президент на Amnet Ашуини Карандикар на свой ред коментира: "Amnet е част от комуникационната инфраструктура на Dentsu Aegis Network, която осигурява по-добри медийни показатели чрез по-добро таргетиране на аудитория. Щастливи сме, че България се присъединява към глобалното ни семейство, което ще осигури стратегически, измерими и устойчиви бизнес резултати за нашите клиенти."
Amnet България ще разчита на пълната подкрепа и професионален опит на специалистите от Amnet Полша, които са хъб за Централна и Източна Европа. Генералният мениджър на "Амнет Полша" Павел Ласковски обяснява:
"Вярваме, че тенденцията за автоматизирано купуване на онлайн реклама вече става стандарт в дигиталната индустрия. Глобалните ни клиенти очакват повече ефективност, точно достигане на зададената целева аудитория с особено внимание към параметрите на представяне.
Поради тази причина ние искаме инструментите и стандартите на Amnet да бъдат на разположение на възможно най-голям брой пазари в групата на Dentsu Aegis Network. Хъбът на Amnet за страните от Централна и Източна Европа е създаден именно с цел да подпомагане и ускори прилагането на такива нови решения и уникални техники в нашия регион.
Сътрудничеството ни с Amnet България в тази начална фаза е много добра. Българският екип е наистина ангажиран с развитието на този нов подход за купуване и продаване на онлайн инвентар. Необходимите процедури вече са въведени и първите кампании с ефективност, която отговаря на изискванията на клиентите, вече са факт."
Милена Мишинева, мениджър на Amnet България, добавя: "Amnet се различава от всички останали рекламни системи и конкуренти платформи с това, че безусловно държи данните на рекламодателите й да останат тяхна собственост. Amnet пази информацията на своите клиенти, без да бъде обединявана или споделяна, което гарантира нейната цялост и невъзможността тя да попадне в ръцете на техни конкуренти."
Благодарение на Amnet клиентите могат да следят всеки потребителски сегмент и начина му на поведение в онлайн среда с прецизна точност. Анализаторите на Amnet използват алгоритъмна технология и данни в комбинация, което позволява на платформата да развива и усъвършенства в реално време начина, по който създава и доставя аудитория, управлява данните, прави доклади и заключения.
Това ще позволи на рекламодателите да доставят правилните реклами до правилните хора в най-правилния момент.
Платформата е интегрирала в себе си най-добрата DSP технология, за да може да купува и оптимизира, спрямо целите на конкретна кампания, силно таргетирана и насочена към специфична аудитория дигитална реклама в целия спектър от онлайн медии - дисплей, мобилни и видео решения.
Източник: Dentsu Aegis Network България
1 Коментар
play india
rummy
rummy gold
rummy circle
all rummy apps
adidas samba
nike air force 1
nike dunk
samba
adidas originals
mk 官網哪裡買最便宜?
mk 包
mk 包包
mk 台灣官網
michael kors 官網
michael kors 官網台灣
michael kors 包包
mk 包包官網
mk 專櫃
michael kors 台灣門市
mk 官網台灣
michael kors 專櫃
mk 門市
michael kors 台灣
mk 手提包哪裡買最便宜?
michael kors 手提包
mk 手包
mk 雙層手拿包
mk 貝殼包哪裡買最便宜?
mk 貝殼包官網
貝殼包mk
michael kors 貝殼包
mk 側背包哪裡買最便宜?
mk 肩背包
mk 單肩包
mk 斜肩包
michael kors 側背包
michael kors 斜肩包
mk 側肩包
mk 斜背包哪裡買最便宜?
michael kors 斜背包
mk 三層斜背包
michael kors 斜背包黑
mk logo 斜背包
mk 多功能斜背包
michael kors 斜背