Рекламата в таблети и смартфони ще е 1/3 от общите разходи за дигитална реклама, прогнозира eMarketer

Общите разходи за реклама в света ще надхвърлят 545 млрд. долара през 2014, предвижда eMarketer. Това е ръст от 5.7% на годишна база. САЩ продължават да са лидер на пазара с 180 млрд. долара, похарчени за реклама тази година.

Виж още: Мобилната реклама продължава настъплението си

Дигиталната реклама ще отчете ръст от 16.7% през тези година (около 140 млрд. долара). Така за първи път делът й ще надхвърли 25% от всички разходи за реклама.

Катализатор на този растеж ще бъде рекламата в смартфони и таблети. Тя ще достигне около 33 млрд. долара, което е ръст от почти 85%. По този начин делът на мобилната реклама в общите разходи за дигитална реклама ще достигне близо 1/3.

Виж още: Мобилната реклама със същия успех като печатната