На второ място се подрежда интернет със значително по-нисък процент (14%), тъй като половината от населението не използва този канал изобщо. На трето място е радиото (3%), следвано от вестниците (3%)

Това показват данните от националното представително изследването "Обществено мнение и социални нагласи в България" за юли на Институт "Отворено общество", цитирано от economy.bg.

Телевизиите с най-голямо доверие са Би Ти Ви (43%), БНТ (21%), Нова (20%) и Ти Ви 7 (2%). 

При радиостанциите на първо място е "Хоризонт" (23%), следван от "Дарик" (7%), "БГ Радио" (7%) и програма "Христо Ботев" (3%). 

Виж още: Медийният пазар в България в цифри

Сред печатните издания на първо място се нарежда вестник "24 часа" (17,5%), следван от "Труд" и "Телеграф" (8,6%) и "Стандарт" (4,2%).

По отношение на потреблението на интернет се очертават няколко различни тенденции в градовете и селата и в зависимост от възрастовата група и образованието на анкетираните. 46% от запитаните изобщо не използват Мрежата, а 39% го правят ежедневно. В София повече от половината анкетирани сърфират поне веднъж дневно, докато в селата това правят 30% от хората.

Виж още: Как ще изглеждат медиите през 2020