Чрез това ново предложение телекомът цели да подобри начина, по който си взаимодейства с клиентите и да повиши тяхната удовлетвореност

От тази седмица "Мтел" предлага нова възможност за своите клиенти - едномесечен безплатен тест на телевизионните и фиксирани интернет услуги. Така клиентите ще пробват предлаганите от телекома услуги, преди да решат дали да ги използват. 

От тази опция могат да се възползват всички клиенти на компанията, които подпишат договор за 2-годишен абонамент за тези услуги. Първият месец от този договор ще е абсолютно безплатен. Няма да се заплащат и никакви такси за инсталация и активиране.

Така, ако клиентът реши да прекрати услугата, той ще може да направи това, без да плаща нищо в рамките на първия месец от нейното ползване.

Желаещите да тестват фиксираните услуги на телекома могат да заявят включване във всеки магазин на "Мтел" или на *88. Офертите, които "Мтел" предлага в момента, могат да се видят на сайта на компанията на http://www.mtel.bg/tsifrova-televizia-ot-mtel за тв услуги и на https://www.mtel.bg/domashen-internet за домашен интернет.

С цел да повиши удовлетвореността на своите клиенти "Мтел" предложи редица нововъведения за своите клиенти през последните месеци.

През април стартира изцяло новият сайт на компанията, който вече е с много по-добър дизайн, навигация и усъвършенствани функционалности. Освен това, с нов дизайн и обновено съдържание вече са фактурите, които клиентите на телекома получават.

В допълнение, компанията разработва продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, стреми се към по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и др.

Източник: Мтел