Чрез новия уебсайт на "Мтел" клиентите избират и проверяват услуги по-лесно, бързо и удобно
Новият сайт на "Мтел" вече предлага много повече възможности за клиентите на телекома и отразява изцяло тяхното поведение и нужди онлайн. Дизайнът на сайта е изцяло променен, а основните му функционалности са подобрени и са в съответствие с най-добрите практики в тази област.
Навигацията в уебсайта вече се осъществява много по-лесно, за да могат потребителите бързо да намират информация за продуктите и услугите на компанията. Те могат да сравняват устройствата или тарифните планове на телекома чрез специално разработен модул, а също така и да ги поръчат директно през сайта.
Услугите в сайта вече са много по-персонализирани
Когато потребителят влезе в своя профил, през "Моят Мтел" той вижда само релевантни за него услуги. Промяна има и в менютата за управление на потреблението. Информацията, свързана с потреблението, месечните такси и отстъпките на клиентите, са интегрирани заедно в общо меню, което е много по-прегледно и спестява време на потребителите.
Клиентите вече могат да заплащат своите фактури направо през новия сайт. Достатъчно е само да са се регистрирали с профила си в уебсайта. Потребителите имат възможност да активират допълнителни услуги, които също могат да платят онлайн.
Изцяло обновен е и електронният магазин на "Мтел". Подобреният му дизайн и функционалности помагат на клиентите по-бързо да направят своя избор, като сред новите опции е
възможността за плащане онлайн в момента на поръчката
Досега плащането се извършваше с наложен платеж. Доставката на продукта остава безплатна, както беше досега. Поръчка може да бъде направена и без предварителна регистрация.
Покупките се осъществяват много по-лесно и през мобилни устройства, защото уебсайтът се адаптира към типа устройство на потребителя - мобилен телефон, таблет или декстоп.
Корпоративната уебстраница на "Мтел" е сред най-посещаваните български сайтове, като най-често използваните секции са управление на личния профил, справки, SMS център, промоции, тарифни планове, устройства и пакетни предложения. След старта на новия сайт потребителите значително повече ползват услугите за управление на свoите услуги и за справки, като много от тях го правят и от мобилни устройства.
Промените в сайта на "Мтел" са само част от дейностите, с които телекомът цели да подобри начина си на взаимодействие с потребителите. Така компанията
цели да повиши удовлетвореността на своите клиенти
Освен уебсайта, от "Мтел" наскоро представиха и изцяло обновеното съдържание на фактурите си, които ще са достъпни от май. В допълнение, телекомът разработва продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и др.
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook