Освен знаменитостите, разбира се!

Знаменитости и не особено остроумно чувство за хумор или, обратно, много сериозно послание - това е тенденцията, очертана след тазгодишната порция високобюджетни реклами за Супербоула.

Райън Рейнолдс и Кевин Харт за "Хюндай" бяха най-успешните, но в клиповете се появиха още Дрейк за T-Mobile, Стивън Тайлър за "Скитълс", Алек Болдуин за "Амазон", актьорите Кристофър Уокън (за "Киа"), Серина Уилямс (за "Мини"), Хелън Мирън, Ейми Шумър и Сет Роугън (за "Бъдуайзър"), Лиъм Нийсън (за "LG електроникс") със сина си, който също е тръгнал по неговия професионален път... И, разбира се, Уилям Дефо като Мерилин Монро за "Сникърс".

Невинаги обаче ви е нужно известно лице - в. USA Today, който прави класацията на рекламите от Супербоула Ad Meter, състави и юбилеен Топ 50 по случай 50-годишнината на спортното събитие. Начело излезе Puppy Love (2014), където участваха коне и кученце.

Видео: От новото "три в едно" ще ви настръхнат косите!

Най-добрият приятел на човека има водеща роля и в два от успешните клипа тази година. На второ място в Топ 5 зрителите поставиха рекламата на "Хайнц" Wiener Stampede, която се заиграва с думата за кренвирш и хот-дог, която се използва и като разговорно название на дакелите.

Армията дакели в маскировка на хот-дог "нападат" целия асортимент от кетчуп и горчица под звуците на баладата Without You ("Кен лий...") в изпълнението на Хари Нилсън, която също допринася за комичните нотки въпреки трагичния си смисъл...

Кучета - но "само" три на брой, участват и в рекламата на чипса "Доритос", която е поставена от "Ю Ес Ей тудей" на четвърто място в Топ 5 на най-сполучливите попадения тази година.

Виж още: Пет примера за вирусна реклама, която разбива стереотипите

Клипът спечели любителския конкурс на марката и донесе на създателя си 1 млн. долара награда и шанса да работи с режисьора на "Батман срещу Супермен: Зората на справедливостта" Зак Снайдър.

29-годишният тв сценарист Джейкъб Чейс снимал собственото си куче Мизъри, като му дава главната роля пред касата на магазина. Останалите четириноги били питомци на негови приятели, като и трите са взети от приют. Живели някога при ужасни условия, "сега те изживяват американската мечта", обяснява Чейс.

Видеото, кръстено Doritos Dogs, било заснето в квартален плод-зеленчук за около час и половина с бюджет около 1000 долара.

Друг потребителски клип за "Доритос" се класира дори по-високо в челната петица на рекламите от Супербоула, макар да остана подгласник на победителя в конкурса за любителско видео.

Ultrasound (Ултразвук) на Питър Карстеърс получава 100 хил. долара за своята изобретателност, която кара бебето да изскочи от утробата на майка си, само и само да се добере до вкусния чипс...