Някои от най-забавните и най-споделяни видео реклами, които могат да се намерят
С напредването на технологиите маркетингът става все по-сложен, специфичен и разчитащ на креативност.
Социалните мрежи превърнаха онази мечта за скоростен успех в нещо постижимо. Стига да имаш достатъчно добър продукт и достатъчно интересен начин да го представиш.
И видеото е един от най-лесните начини за постигане на този вирусен ефект. Вече почти всеки тийн може да монтира успешно видеофайлове, а с намирането на правилния подход към аудиторията клипът ви може да направи стотици хиляди показвания.
Всичко е въпрос на правилната смесица от информация, хумор и послание.
Ето пет прекрасни примера за успешна видеореклама, която е донесла сериозни продажби на компаниите:
1. Poo-Pourri
Когато продуктът ти е толкова странен, колкото Poo-Pourri, можеш да си позволиш и толкова странна реклама. В случая с производителите на ароматизатори за тоалетна това е повече от успешно решение. Продуктът получава перфектни оценки в "Амазон", а самото видео прави над 70 млн. гледания само в YouTube.
2. Dollar Shave Club
Как се навлиза в бизнес, доминиран от световно признати компании с дълга история? С много чувство за хумор и остър маркетинг. Така Майк, собственикът на Dollar Shave Club, с помощта на видео, чийто бюджет е едва 4500 долара, успява да намести името на компанията си сред големите в бизнеса. А самата реклама има над 22 млн. гледания в YouTube.
3. Squatty Potty
Някои продукти са просто странни. Ако Poo-Pourri ви се е сторил като откачена идея, Squatty Potty е светлинни години напред. Специалната... поставка за тоалетна (да кажем) има също толкова откачена реклама, която е направила над 16 млн. гледания в YouTube и е довела до 20 хил. отлични оценки в "Амазон".
Виж още: Най-споделяната реклама за 2015 г.
4. Old Spice
Да, Old Spice - "Аз съм на кон". Една от най-известните реклами въобще със своите над 52 млн. гледания в YouTube. При това само едно от всичките видеа. При това само във версията му на английски. Видеата в целия канал достига до над 300 млн. гледания. А и в крайна сметка - всички се сещаме за рекламата.
5. Blendtec
Blendtec са един от примерите за вирусен ефект в рекламата. Идеята за унищожаване на всякакви обекти на технологичното развитие в блендер е толкова добра за доказване на силата му, че видеото достига до милиони хора по света.
Ако сме пропуснали някоя особено забавна реклама, чувствайте се свободни да ни я припомните в коментарите под статията
Източник: Inc.com
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook