Кои думи и фрази отблъскват клиента от офертата ви

В бизнеса едно от най-важните неща е работата с клиента. Добрата комуникация с клиентите означава поръчки и работа за вашата фирма, лошата комуникация... Лошата комуникация най-често означава, че просто няма да имате клиенти. 

Затова е и от особена важност да се научим да комуникираме с потребителите си по възможно най-добрия начин. Когато се свързваме с някой потенциален клиенти, ние трябва да го "омаем" по начин, по който той ще се съгласи да работи с нас (и след това няма да съжалява за решението си). 

Затова е важно и какви думи използваме в комуникацията. Думите не са просто дефиниции за нещата. Те носят своя заряд. И затова не е и учудващо, че има някои думи и изрази, които отблъскват потребителя. Inc.com ни казва три от тях: 

1. "Ще научите"

Пример: "В следващия един час вие ще научите..." 

Защо отблъсква клиентите: Уча и научавам се свързват често с училището и разните скучни неща, които ни се преподават там. Ученето е процес, който отнема време, енергия и нерви - все неща, които модерният човек предпочита да не пръска просто така.

Какво да използваме вместо това: "Уебинар"; "Ще споделим с вас"; 

Защо работи по-добре: Споделянето предполага, че вие имате нещо достатъчно ценно, за да го желаете да го споделите с останалите. 

Виж още: Пет причини сайтът ви да не генерира продажби

2. "Подробности"

Пример: "Ако проявявате интерес, може да ви предоставим още подробности за..."

Защо отблъсква клиентите: Свързва се с неща, които не са от първостепенно значение, с досадни елементи, детайли и т.н., които по-скоро биха ви загубили времето. Особено на първа среща или в комуникация чрез имейли. 

Какво да използваме вместо това: "Повече информация за..., можете да намерите тук"

Защо работи по-добре: Ако действително има интерес, клиентът ще провери. 

Виж още: Как да продаваме успешно с помощта на неврологията?

3. "Гарантирано"

Пример: "Предлагаме ви инвестиция, която гарантирано ще върне парите ви"

Защо отблъсква клиентите: Използва се толкова, често, че е изтъркано от употреба и хората не вярват, когато някой с лека ръка им "гарантира" нещо. 

Какво да използваме вместо това: "Ние ще възвърнем парите ви, ако решите да..." 

Защо работи по-добре: Не използвате високопарни думи и звучите по-сигурно и стабилно. 

Източник: Inc.com