Ello може да бъде следващото голямо име в социалните мрежи
Тъжната истина е, че "Фейсбук" започна да става досаден. Твърде много реклами, твърде много опити да ти се привлича вниманието в определена посока, твърде много самоволни пресявания на това, което виждаш, правени от самата социална мрежа... Твърде много продаване на лична информация за маркетингови цели.
В такива моменти нормално е да се търси алтернатива. Такава алтернатива е и Ello.
Новата социална мрежа, добила популярност като "анти-фейсбук" платформа, набира скоростно последователи в интернет, пише "Гардиън".
Първоначалната била Ello да бъде мрежа между създателя Пол Будниц и около 90 негови приятели. Идеята обаче скоро прераснала в нещо по-голямо и сега платформата получава по над 30 хил. заявки за нови профили на час. Основните разлики между него и повечето социални мрежи са, че липсва реклама и не се продават данни за потребителите.
Ello е с опростен дизайн и функции. Засега профил в него се създава само срещу покана, която може да се поиска от вече съществуващ потребител.
Виж още: Социална мрежа за богаташи
Услугата е безплатна, но Будниц има идея да въведе допълнителни функционалности срещу дребни суми.
Самият Пол Будниц досега е изкарвал парите си като собственик на магазин за велосипеди в щата Вермонт, САЩ.
1 Коментар
Изобщо не e тъжно. Много е хубаво даже. Без Facebook беше много по- хубаво. Знаетели колко кражби, разводи, измами и т.н. са се случили по света след появата на Facebook. Войни даже се случиха. Отвартително!!!!!!!!!!